חיפוש באינדקס עסקים

כיצד תקנה בהצלחה טבעת אירוסין

פורסם מאת: בתאריך: 6 מרץ 2014

הזמנת טבעת אירוסין נעשית בדרך כלל כהפתעה לבת הזוג. לכן צריך לחדד את החושים כדי לקלוע לטעם האישה בתכשיטים, בציפיה שטבעת מיוחדת זו תמשיך ללוות אתכם בחיים המשותפים.

לדברי התכשיטנית נטעלי ירושלמי ממתחם הבורסה ברמת גן, רצוי להביט על תכשיטי האישה הקיימים כדי לנסות לגלות את צבע המתכת המועדף עליה. אם מרבית מהתכשיטים בצבע מסוים סביר שזה יהיה הצבע הרצוי לטבעת האירוסין.

קראט הזהב המרכיב את גוף הטבעת (לא קראט היהלום) מלמד על אחוז הזהב מתוך תערובת סוגי המתכות שמרכיבות את הטבעת. בדרך כלל טבעות האירוסין מתחלקות ל- 14 קראט או 18קראט. ככל שהמספר מתקרב ל- 24 קראט כך הטבעת יותר טהורה מבחינת זהב. המון חוששים מטבעות 14 קראט מכך שהיא תיתפס כזולה. זה נכון שמחיר קראט נמוך גם זול יותר. אך ככל שיש פחות זהב בטבעת היא יותר חזקה פיזית ועמידה, מכיוון שזהב היא מתכת רכה.

מומלץ לנסות לדלג על מתווכים ולחסוך פער של אלפי שקלים. כמו במוצרים אחרים, גם ביהלומים העלויות נחתכות כשקונים ישירות מהיצרן. היהלום בטבעת האירוסין הוא המרכיב המשפיע ביותר על המחיר. לכן רכישת טבעת מיצרני יהלומים מוזילה את העלות משמעותית ומאפשרת גם גמישות בנוגע לעיצוב הטבעת, היות ונהוג שהמלטשים יושבים בקרבה ליהלומנים.

נטעלי מוסיפה שיש דרכים לגרום ליהלום להיראות גדול יותר. בעת עיצוב התכשיט אפשר לשבץ יהלומים קטנים מסביב ליהלום המרכזי וליצור אשליה של יהלום גדול יותר. בחירה ביהלום מרכזי בחיתוך מרובע תמיד תהיה זולה מיהלום זהה בחיתוך עגול.
בעת העיצוב זכרו שגם לטבעות אירוסין יש טרנדים מתחלפים. בשאיפה שטבעות אלו ילוו אותנו למשך החיים מומלץ לשקול עיצוב קלאסי שתמיד מחמיא ורלוונטי.

איכות ומחיר היהלום נמדדים בין היתר לפי התייחסות לחיתוך, המשפיע על יכולת היהלום לשבור את קרני האור הנכנסות אליו וליצור ניצוצות המבדילים בינו לזכוכית.
ציון החיתוך מתייחס לטיב הליטוש ולפרופורציות החיתוך, ולא לצורת החיתוך. ככל שהפרופורציות מדויקות יותר כך היהלום יהיה חי, נוצץ ובעל נוכחות.

למעשה חיתוך בציון טוב יכול להפוך יהלום קטן יחסית למרשים ובעל נוכחות לעומת יהלום גדול יותר שלא נחתך כראוי. לכן ברכישת יהלום לא מומלץ לבחור בחיתוך המדורג מתחת לציון ""GOOD.

זכרו שאם אתם מתקשים במשימה אין סיבה להילחץ. תמיד אפשר לשנות את גוף הטבעת בהמשך ‏ולשבץ את היהלומים בטבעת חדשה.

 



עמוד זה נצפה: 297 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור