חיפוש באינדקס עסקים

כיצד להכין את עור הפנים לקראת ערב הסילבסטר

פורסם מאת: RitaB בתאריך: 3 דצמבר 2018

חוגגים בחו"ל את הסילבסטר והכריסטמס?

כך תשמרו על עור פנים זוהר לאחר טיסה+טיפים ועצות כיצד להכין את עור הפנים לקראת ערב הסילבסטר:

כך תראי זוהרת בערב השנה האזרחית החדשה - טיפול Hydrafacial. צילום- יחצ חול (2)

במהלך חודש דצמבר, ישראלים רבים נוהגים לטוס לחו"ל וליהנות מהאווירה המיוחדת שמאפיינת את שאר העולם לרגל חגיגות הסילבסטר והכריסטמס.

Hydrafacial-טיפול הידראפיישל. צילום- יחצ חול (5)

לפני טיסה, מרבית האנשים עוסקים בחרדות שונות הכרוכות בעליה למטוס. אחת מבין שלל הדאגות שמטרידות את שלוותינו היא האוויר היבש שבמטוסים, שגורם לעור הפנים להתייבש. אחוזי הלחות באוויר שאופפים את הנוסעים במהלך הטיסה הוא 8% לחות בלבד וזו הסיבה לכך שהעור מתחיל לסבול מיובש מוגבר וזקוק להחדרת לחות כדי להתגבר על תנאי הטיסה ולמנוע את תחושות היובש בעור.

כך תראי זוהרת בערב השנה האזרחית החדשה - טיפול Hydrafacial. צילום- שאטרסטוק (1)

חברת פרומדיקס,המייבאת ומשווקת מכשור בתחומי הרפואה האסתטית והכירורגיה הפלסטית השיקה לאחרונה בישראל את המכשיר HydraFacial – המבטיח ניקוי עמוק של עור הפנים, ניקוי לכלוך מהעור ומעניק תחושת רעננות ואף שיפור האלסטיות של העור.

HF_Treatment_Photo-0010

הטיפול אורך 30 דק' בלבד, באמצעות 3 שלבים ומבטיח ניקוי עמוק של עור הפנים, ניקוי לכלוך מהעור ומעניק תחושת רעננות ואף שיפור האלסטיות של העור ללא כאבים ואינו משאיר את העור אדמומי ופצוע בסיום התהליך.

Hydrafacial-טיפול הידראפיישל. צילום- יחצ חול (1)

קמטים קטנים, פיגמנטציה וכתמים שמנוניים – בעיות עור אלו יהיו נחלת העבר, הודות לטיפול החדשני. הליך הטיפול מנקה ומחטא את הפנים, באמצעות מוט וואקום ייחודי המחובר למכשיר ומסיר את השכבה העליונה של העור. זה מאפשר לעור לספוג חומרים פעילים טוב יותר מאוחר יותר.

מדובר בהליך הכולל 3 שלבים באמצעות ידית המחוברת למכשיר. השלב הראשון בטיפול הינו ניקוי + פילינג, המגלים שכבת עור חדשה ורעננה ע"י קילוף עדין וחידוש עור מרגיע. בשלב השני מסירים בלחות שאריות מן הנקבוביות באמצעות פעולת יניקה ללא כאבים ומזינים את העור ברכיבים המעניקים לחות ומרווים את העור. השלב השלישי ואחרון, כולל שילוב והגנה. מרווים את העור באנטיאוקסידנטים ופפטידים, המעניקים עור קורן וזוהר באופן מיוחד.

Hydrafacial-טיפול הידראפיישל. צילום- יחצ חול (17)

להבדיל משאר הטכנולוגיות הנמצאות בשוק מכוני היופי, מכשיר זה ללא כאבים בתהליך הטיפול ולא משאיר את העור אדמומי ופצוע בסיום התהליך. אלו שהתנסו בטיפול עם המכשיר החדש דיווחו על תחושת רעננות מתמשכת ועור נקי להפליא.

ליאת מלכא, מחברת פרומדיקס, ריכזה מס' טיפים ועצות כיצד להכין את עור הפנים לקראת הכריסטמס וערב הסילבסטר:

צילום- יחצ חולHydraFacial--מכשיר ה- .

1. שתיית מים בכמות מספקת הכרחית לשמירה על עור הפנים. כשהעור מקבל מספיק מים הלחות הטבעיות הדרושה לו נשמרת והוא נראה מתוח, זוהר, חלק, צעיר ורענן.

2. מומלץ להקפיד להשתמש ולמרוח קרמים וסרומים בזמן הטיסה, במיוחד לטיסות ארוכות.

3. הקפידי להשתמש בקרם הזנה למניעת יובש בשפתיים.

4. חשוב לשמור על היגיינת העור יום-יום. פעולה זו אינה דורשת הרבה מאמץ ותורמת למראה אחיד וזוהר.

5. הימנעו מאוכל מטוגן.

6. הקפידו להרבות באכילת ירקות, פירות ומרקים העשירים בנוזלים.

7. על מנת לשמור על מראה פנים קורן וזוהר, מומלץ להקפיד אחת לחודש לעבור טיפול בוסט אצל קוסמטיקאית להחייאת העור והחזרת לחויות, סמוך למועד הטיסה.

ניתן להשיג את הטיפול בקליניקות, רופאי עור וקוסמטיקאיות מורשות.

סילבסטר שמח ויפה ושנה אזרחית טובה 



עמוד זה נצפה: 1,210 פעמים

כתבות קוסמטיקה טיפוח

אני מאשר/ת קבלת דיוור