חיפוש באינדקס עסקים

חוזרים לבית הספר גם עם השיער-

פורסם מאת: barosh בתאריך: 28 אוגוסט 2007

חוזרים לבית הספר גם עם השיער – "בתקופת החופש הגדול ההמון מתפרע ויוצא לקראת חודשיים מלאים של נופש ושחרור אמיתי. הרצון לפרוץ גבולות ולשבור מוסכמות עולה לטורים גבוהים ביחס לזמן של תקופת הלימודים וההורמונים המשתוללים מביאים לא פעם את תלמידי בית LOGO BAROSH-400X400הספר במהלך שהייתם בחופשה לידי כך שתהליך קבלת ההחלטות פזיז למדיי והנטייה היא לבצע שינויים במראה החיצוני ( איפור ,שיער וכיו) וגם בחירת הבגדים וסגנון הלבוש הכללי כמו גם האביזרים שנבחרים יוצאי דופן ובעיקר מושכים תשומת לב . ההמלצה היא לקראת חזרה ללימודים לעשות קצת סדר וניקו ראש בכל המובנים בין היתר בכל הקשור למראה ועיצוב השיער . מעבר למראה אסתטי הדרוש לכל אחת ואחד מאיתנו דרוש גם המראה הנכון והמסוגנן כזה שיהיה "נקי" ככל האפשר . כל זמן שהמראה מסודר כך הגישה שלנו ללימודים תהיה טובה וחיובית יותר . המשמעת העצמית בעניין ה- LOOK תשליך גם על הגישה שלנו ללימודים עצמם ולמסגרת בית הספר . ובכן מה ניתן לעשות בשיער לאחר שצבענו אותו במספר גוונים קיצוניים ,הסתפרנו בסגנון א- סימטרי , והבהרנו את הצבע הכללי לבלונד פלטינה בשילוב תספורת פאנק מוחצנת ?
1.על שיער שעבר פעולות צביעה וגיוון קיצוניים מומלץ לבחור בגוון טבעי בטון אחד כהה יותר מכל הגוונים הקיימים בשיער ואומר – הגוון הכהה בין כל הצבעים השזורים באורכים יהפוך להיות דומיננטי ושולט בכך שיוכל גם לכסות את כל הגוונים הבהירים ולהעניק מראה אחיד בכל אורכי השיער . 2.שיער שעבר הבהרות וצביעה לגוון בלונד פלטינה ,כדאי לבחור בגווני חום שוקולד או חום מהגוני המחזירים לשיער את הפיגמנטים ואת הגוון העמוק. 3. חשוב במקרים של שיער בהיר שעבר פעולות כימיות אינטנסיביות לבחור צביעה מחדש לגוון הכהה בתכשיר המוגדר כצבע זמני –( שטיפת צבע) מוצר זה עדין מאוד במרכיביו וכולל חומרי טיפוח והזנה וגם מופחת באחוזי החמצן וברוב המקרים מיוצר ללא אמוניה . שימוש בתכשיר מסדרות אלה יביא לתוצאה מתקדמת יותר והשיער יישאר רך ובריא וכך גם הצבע שיישאר לאורך זמן ארוך יותר ופחות ידהה. 4. במידה ועברת תהליך של תוספות שיער בשיטת ההלחמה /ההדבקה –זה הזמן לחזור למעצב השיער כדי שיעשה סדר בקבוצות השיער המלאכותיות. בדיקת האורכים וגזירת השיער תוך כדי יצירת אורך מחמיא ובמרקם נוח .5.מומלץ לבחור בתספורת לקראת החזרה ללימודים כזו שתהיה פרקטית ונוחה לסידור . כך תמנעו מהתעסקות מיותרת בכל בוקר בעניין עיצוב השיער .שיער מדורג באורכים שווים יחזיק מעמד ויישאר במראה מסודר לאורך כל היום . כך שמומלץ לגזור את השיער תוך שמירה על מסגרת מעוצבת וישרה בקו התחתון .
בגדול שיער קצר נראה מסודר יותר משיער ארוך שנמשך עד אחרי הכתפיים למרות זאת, על שיער ארוך ניתן לשמור על מראה מסודר ומוקפד גם בעזרת אביזרים מתאימים כגון קשתות לשיער ,סרטים המיועדים לאיסוף השיער, סיכות אופנתיות (מהסוג העדין) קליפסים ועוד .



עמוד זה נצפה: 439 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור