חיפוש באינדקס עסקים

ירדן הראל במסע שופינג

פורסם מאת: barosh בתאריך: 24 אוקטובר 2011

ירדן הראל בוינס קמוטוהדוגמנית ומנחת הטלוויזיה, ירדן הראל,  הגיעה ביום שישי (21.10)  לסניף של רשת Vince Camuto   (וינס קמוטו), בקניון הזהב ,  בראשל"צ,  לסיבוב קניית נעליים של מיטב מעצבי העל הבינלאומיים.  
הראל שמגישה בתוכנית "צינור לילה" וכתבת שטח ב"חדשות הבידור" , חוזרת לעבודה אחרי חופשה באילת וביקור אצל המשפחה בנהרייה. ירדן מתכוננת לקראת יום הולדתה ה- 27 שיחול בקרוב,והגיעה לפנק את עצמה לכבוד האירוע המתוכנן וכמובן להפגין סטייל מושלם באירועים הרבים אליהם היא מוזמנת.
במהלך מסע הקניות סיפרה הראל כי כבר מחכה בקוצר רוח להתחיל לעבוד על העונה החדשה של תוכנית הילדים "מה בכריש", ומקווה להמשיך להיות הפרזנטורית של חברת בגדי הים אותה היא מפרסמת. בין הנחייה בטלוויזיה ודוגמנות, היא עובדת גם כמגישה באירועים של מנהלת ליגת העל בכדורסל .
עוד הוסיפה הראל, כי בקרוב מאוד נזכה לראות אותה מגישה את התוכניות המקדימות ל"מירוץ למיליון" בערוץ 2 ושהיא מצפה לעונה החדשה והמפתיעה.
ירדן הגיעה לסניף "וינס קמוטו" לאחר שהתלהבה מסניף חדש של הרשת שגילתה בקריות בעת ביקור בבית בצפון. ירדן עשתה סיבוב בחנות, מדדה, התייעצה ובסופן של דבר רכשה לעצמה 4 זוגות נעליים !

אז אחרי קמפיין להלבשה תחתונה ובגדי ים, אולי זה הזמן לקמפיין נעליים ?!?

ירדן הראל בוינס קמוטו



עמוד זה נצפה: 615 פעמים

פפארצי

אני מאשר/ת קבלת דיוור