חיפוש באינדקס עסקים

סוראיה טורנס – ג’אמפ סתיו חורף 2011-12

פורסם מאת: barosh בתאריך: 21 אוגוסט 2011

סוראיה טורנס - ג’אמפ סתיו חורף 2011-12הסופר-מודל הברזילאית, סוראיה טורנס, שהובילה קמפיינים בינלאומיים, נבחרה בימים אלו להוביל את קמפיין סתיו חורף 2011-12 של רשת האופנה ג’אמפ.

סוראיה נולדה וגדלה בברזיל ולפני 4 שנים ובעקבות אהבתה לישראל, החליטה לעלות ארצה ולהתגייר. את שנותיה הראשונות בארץ העבירה סוראיה במגורים בבירה י-ם, משהפכה גם בישראל לדוגמנית מבוקשת העתיקה את מגוריה לת"א. 

בימים אלו, מסיימת סוראיה את תהליך הגיור וזאת במקביל ללימודי משחק. השם "סוראיה" לדבריה, הוא שמה של נסיכה פרסית – אשת השאה, אישה אצילית, נאורה ואהובה במיוחד, וסוראיה, כשמה כן היא, יופייה עוצר נשימה כשמביטים בה קשה שלא להתפעל מהטבעיות המוחלטת מהנשיות החזקה, השקטה והאצילות.

קשה לשבוע מיופייה, לעיתים מזכירים תווי פניה את גל גדות הישראלית ולעיתים את קירה נייטלי הבין לאומית.

לדברי אבי מלכה, מבעלי קבוצת ריטייל ישראל: "אנו שמחים וגאים על בחירתנו בסוראיה להוביל את קמפיין סתיו חורף של הרשת, אנו מאמינים כי סוריאה מביאה עימה ערך מוסף ייחודי ועולם פנימי מלא בערכים של סטייל ונשיות חזקה, העולה בקנה אחד ערכי המותג. סוראיה נבחרה מתוך עשרות מועמדות ראויות ונמצאה המתאימה ביותר. אין לנו ספק כי בחירתה של סוריאה תחזק את המותג בקרב קהל היעד הפוטנציאלי, הקמפיין יעלה במהלך ספטמבר 2011, ויכלול את כל אמצעי המדיה הרלוונטיים לנשים: מגאזינים, טלוויזיה, עיתונות יומית, שלטי חוצות, רשת חברתית ועוד".

 

סוראיה טורנס - ג’אמפ סתיו חורף 2011-12

סוראיה טורנס - ג’אמפ סתיו חורף 2011-12
סוראיה טורנס – ג’אמפ סתיו חורף 2011-12



עמוד זה נצפה: 406 פעמים

פפארצי

אני מאשר/ת קבלת דיוור