חיפוש באינדקס עסקים

ילדה טובה ירושלים!

פורסם מאת: בתאריך: 18 אוגוסט 2014

 

הדוגמנית ומלכת יופי במיל, סיון קליין, הגיעה אתמול (יום שני) בשעות הבוקר המוקדמות לסט הצילומים, בסטודיו תל-אביבי, לרגל צילומי קמפיין ירושלמי: של קניון הדר. 
 
הסט נבנה בהשראת הקונספט של עלי השלכת המסמלים את תחילת הסתיו ועונת החגים שבפתח, קליין השתלבה בצורה מושלמת עם אאוטפיטים לבנים ורומנטיים על רקע התפאורה החורפית. 
 
על הסט סיפרה קליין שהיא מתרגשת על בחירתה כפרזנטורית קניון בירושלים, עיר ילדותה. לדבריה: "זוהי תקופה בלתי נשכחת, שצרובה בליבי, ירושלים היא עיר עם אווירה מיוחדת ושונה מאוד מתל אביב". קליין חשפה, שגם היום כאשר היא רוצה להתרחק מעט מאור הזרקורים ולנוח, היא נוסעת לירושלים. "זהו מקום המפלט המושלם ביותר עבורי".  
 
במהלך הצילומים על הסט התבקשה קליין להחליף אאוטפיט לרגל סט הצילומים הבא, למרבה מזלה, בשנייה שעזבה את הסט, התמוטטה לפתע כל התפאורה, קליין וצוות הסטודיו נותרו המומים למשך מספר שניות ומיד נרתמו כולם להרים את התפאורה מחדש.
 
קליין בת ה- 30, מגישת טלוויזיה ואחת הדוגמניות המבוקשות והמצליחות בישראל, תככב בקמפיין רחב  של קניון הדר, שיעלה לקראת החגים ויכלול בין היתר מגזין בכיכובה שיופץ בקרב מאה אלף בתי אב ברחבי ירושלים והסביבה ויכלול: כתבות אופנה וליף סטייל, השקות קולקציות סתיו/חורף 2014/15, תוכן מערכתי בנושאי צרכנות, טיפוח, קוסמטיקה ועוד.  
 
בסוף יום הצילומים, קיבלה קליין 5 סטים של אאוטפיטים מושלמים מקולקציות החורף החדשות של המותגים המובילים בקניון. קליין הודתה להנהלת קניון הדר והעלתה מיד תמונה שלה עם הבגדים החדשים לאינסטגרם הפרטי שלה….
 
מלכת היופי בפעולה

מלכת היופי בפעולה

לפעמים גם מלכות מתעייפות
צילום:אסף לב



עמוד זה נצפה: 480 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור