חיפוש באינדקס עסקים

יום מעשים טובים במספרת NV

פורסם מאת: barosh בתאריך: 5 מרץ 2013

יניב שלום ואיתן מצליח - מספרת NVעושים משהו בשביל מישהו: מעצבי השיער יניב שלום ואיתן מצליח ממספרת NV משתתפים בשנה השלישית ברציפות במיזם יום מעשים טובים.

תרומה לקהילה היא חלק משגרת העבודה השנתית של צוות מספרת NV הנוהגים באופן קבוע לתרום ימי כייף וטיפוח למען אוכלוסיות חלשות כמו ילדים חסרי בית, אסירות לשעבר ועוד.

ביום מעשים טובים המתקיים היום (יום שלישי, 05.03.2013), המספרה סגרה את שעריה לציבור הלקוחות הקבוע שלה, ומקדישה אותו ליום טיפולים ופינוקים לנשים החיות בסיכון.

במהלך היום הן יתארחו במתחם ויוכלו ליהנות מחוויית הטיפוח של טיפולי היופי שמתחם מספרת NV מתמחה בהם: עיצובי שיער, טיפולי קוסמטיקה, הסרות שיער ועוד.

לאחר הטיפולים והפינוקים האורחות לא יצאו בידיים ריקות: חברת וולה פרופשיונלס נרתמה לרעיון ותעניק לאורחות ערכות טיפוח ייחודיות במתנה.

יניב שלום ממספרת NV: "אני ממליץ לכל בית עסק להצטרף לחוויית התרומה המקצועית.היום המקצועי שאנחנו תורמים הוא אירוע שתורם לנו. ניתנת לנו האפשרות להגיע לנשים שההישרדות היומיומית אינה מאפשרת להן התעסקות בטיפוח ויופי ולהעניק להן חוויה מרוממת רוח. ימים כאלו אהובים במיוחד על כל הצוות שלנו, והסיפוק שכולנו מקבלים מיום כזה – אי אפשר לכמת בכסף. הנתינה המשותפת של כל צוות המספרה מטעינה את כולנו באנרגיה חיובית מחודשת לאורך זמן. ההשתתפות שלנו במיזמים כאלו, נתפשת על ידי כולנו כזכות גדולה".

יום מעשים טובים במספרת NV
יום מעשים טובים במספרת NV

 



עמוד זה נצפה: 372 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור