חיפוש באינדקס עסקים

טיפים לנעילת נעליים ללא כאבים

פורסם מאת: בתאריך: 23 אוגוסט 2012

VINCE CAMUTO – טיפים לנעילת נעליים ללא כאבים. צילום: אפשרת אשלכדי שתוכלי לקנות נעל חדשה ולא לסבול מכאבים, ריכזנו עבורך המלצות טיפים ודברים שכדאי לשים לב אליהם גם במעמד הרכישה של הנעל החדשה וגם בהליכה הראשונה.

להלן כמה טיפים בהם מאת טל איצקוביץ, מנהלת מותג וינס קמוטו ישראל:

  • כאשר מודדים נעליים, לא רק לוודא את שהנעליים מתאימות לרכפות רגליים ולרוץ לרכוש אותם. ודאי שאת נועלת אותם מספיק זמן בחינות ללכת בהם, על השטיח וגם רצפות קשות. אם את מגלה שאת בין מידות, תמיד בחרי במידה הגדולה יותר. את תמיד יכולה להוסיף מדרסים/ חצאי ספידות כדי להפוך אותם לקטנים יותר, במקום למעוך את הרגליים לתוך הנעליים קטנות מדי. 
     
  • לפני היציאה ליום עבודה בנעליים החדשות שלך כדאי להסתובב איתם בבית בזמן ההתארגנות עם גרביים. זה יעזור למתוח אותם קצת, וימנע ממך לקבל שלפוחיות מאוחר יותר.
     
  • אם הרגליים שלך מחליקות בזמן שאת הולכת הוסיפי כרית (עדיף כרית סיליקון) בקדמת הנעל, זה יהדק את כף הרגל לנעל ויוסיף כרית נוספת לנוחות מרבית.
     
  • אם עדיין הנעליים החדשות שלך לא נוחות, תנעלי אותם במשך שעה לפחות בכל יום. זה יאפשר לתבנית הנעל להתרחב ולהתרכך בהתאם לכף הרגל שלך ולהיות יותר נוח בלי הכאב הכרוך בלנעול אותם כל היום.
     
  • אם את מוצאת את הנעל המתאימה באופן מושלם ונוח מההתחלה, כדאי לחפש נעליים נוספות של אותו מעצב. יש סיכוי טוב שכל הנעליים שלהם יתאימו לך באותה מידה.
     
  • לא משנה איזה נעליים את נועלת, זה תמיד רעיון טוב לשאת כמה פלסטרים בתיק, ליתר ביטחון. גם זוג נעליים ישן יכול לגרום לך לשלפוחית ??אם את הולכת בהם לתקופה ארוכה יותר מהרגיל.


עמוד זה נצפה: 381 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור