חיפוש באינדקס עסקים

טיפים לטיפוח עור לאחר נזקי השמש

פורסם מאת: בתאריך: 8 ספטמבר 2013

גם מי שהשתדלה לשמור על עורה מפני השמש, מצאה את עצמה חשופה לקרניה המזיקות. מי שלא עמדה בפני קרני השמש המפתות והשתזפה, גרמה לנזק מצטבר לעור. אז מה בעצם עושה לנו השמש ומה ניתן לעשות בנוגע לכך?
חוה זינגבוים, חלוצת הקוסמטיקה הרפואית בישראל, מעניקה טיפים לטיפוח עור לאחר נזקי השמש במהלך הקיץ.

 
קרניים הרסניות
UVA – קרניים אלו ארוכות ופוגעות בעומק העור, וגורמות להופעת פיגמנטים, נמשים וכתמים על העור.
קרני השמש חודרות את השכבה הקרנית ופוגעות בתאי השכבה הקרנית, תאים פיברולסטים הדרמיס. פגיעה בתאים אלו, פירושה, פחות קולאגן ואלסטין כלומר עור רפוי ומדולדל!
קרני ה UVB וה- -UVC קצרות יותר ופוגעניות אף הן ומייצרות בעיקר ראדיקלים חופשיים.
קרני השמש פוגעות גם בתאים האחראיים על ייצור הצבע של העור – מלנוציטים. מכאן קל להבין, שפגיעה בתאים אלו אכן גורמת להרס רב לעור, זאת הסיבה שבסוף הקיץ העור נראה חסר ברק, מיובש וכמובן סובל מפיגמנטציה וכתמים. בתגובה לשמש, תאים אלו מייצרים פיגמנט הנותן את גוון השיזוף, וכשהשיזוף דוהה בחורף, נותרים כתמים לא אחידים על העור.
טיפים לטיפוח עור לאחר נזקי השמש
טיפול פילינג לשיקום נזקי השמש:
פילינג פירושו קילוף.
סוגי הקילופים נקבעים לפי סוג החומר הפעיל ועומק הקילוף. מחקרים קלינים הוכיחו שקילופים שטחיים קבועים הנערכים הן בקליניקה אצל הקוסמטיקאית הרפואית והן בבית בעזרת תכשירים המכילים חומצות פירות מעודדים ייצור תאים חדשים מהשכבה היוצרת משפרים את גמישות העור, מעודדים ייצור מוגבר של חומצה היאלרונית טבעית ומסייעים למראה בוהק וצעיר יותר. בתהליך כזה אין צורך להיות בבית חוזרים לשגרה מיד.
חומרים במכון: חומרים המכילים חומצות פירות (אלפא הידרוקסי אסיד) גליקולית, לאקטית, מאלית, טרטרית, ציטרית ועוד.
לבית:  חשוב להשתמש בחסם שמש בבוקר ומחומרים הפעילים להשתמש בערב.
תכשירים מומלצים: גליקו אקטיב קרם שלב 1 או גליקו אקטיב קרם שלב 2 לעור עבה מבית חוה זינגבוים.

קרם SAFE PEEL מבית חוה זינגבוים
קילוף משמעותי – הקילוף המשמעותי הינו מושג שחוה זינגבוים הגתה עבור סוג קילוף, המאושר לביצוע אצל הקוסמטיקאית הרפואית P.M.E במכון בלבד. זהו קילוף עדין ומבוקר, ללא תופעות לוואי, הנעשה במכון, ואורכו כ-20 דקות. בסוף התהליך העור ורדרד (כמו לאחר חשיפה לשמש) תוך יומיים מתחיל קילוף עדין וקשקשי, וכך העור מתחדש. ניתן לחזור על התהליך מספר פעמים, כל שבועיים עד לתוצאה הרצויה. ניתן לשלב עם טיפולי הבהרה ואנטי אייג’ינג.
חומרים במכון: ה-Safe-Peel – הינו קרם פילינג מקצועי, המשמש לחידוש העור, פורמולה ייחודית המשלבת חומצות פירות, חומצה בתא הידרוקסיד, חומצה אזלאית – להבהרה וחידוש וכן נוגדי חמצון.
שבוע לאחר הטיפול במכון מומלץ ללקוחה לקבל במכון, מבחנות אקסטרקטים לשיקום, הרגעת העור וטיפוחו.

במידה והמטופלת מורגלת בשימוש בחומצות, ניתן לשנות את הטיפול לשימוש ב- ALK PEEL BASE. פילינג על בסיב pH גבוה. העור מגיב מיד-תוצאות בתוך 90 שניות! פילינג ללא חומצות, ללא פגיעה בשכבת העור החיצונית וללא קילוף הנראה לעין, העור מגיב באופן מיידי. הטיפול ב- ALK BASE PEEL מביא לעלייה בצפיפות העור המסייעת בחידוש מהיר של תאי עור חדשים, הפחתה בקמטוטים והגמשת העור.

טיפולי הבהרה
הכתמים שהתכהו במהלך הקיץ, יתבהרו מעט באופן טבעי, בחורף. אך יש לטפל בכתמים השונים כדי לראות שינוי משמעותי, טיפולי הבהרה בנויים משני שלבים עיקרים:

  1.  אקספוליאציה עדינה כלומר פילינג עדין מאד, רק כדי להסיר שכבה קרנית. שכבה זו בדרך כלל מוכתמת כבר ועם הסרתה כבר חשים בשיפור בעור.
  2. השלב השני הינו שימוש בחומרי הבהרה פעילים החודרים אל עומק העור, האזור בו מתחיל תהליך ייצור הצבע על העור.

בסוף התהליך יעשה שימוש בויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון החשובים לבריאות העור. בהבהרה חשוב ביותר, תכשירים פעילים להמשך שימוש בבית.
מנגנוני ייצור הפיגמנט שונים בעור כהה ובעור בהיר. בעור כהה יש להשתמש בתכשירים המבוססים על חומרי הבהרה המבוססים על חומצה אזלאית, ללא רטינול.
יש להבין שהכתם לא נוצר ביום אחד ולא יעלם בטיפול אחד, יש להתמיד לפחות 6 חודשים בטיפול כדי ליהנות מעור בהיר יותר, ולכן מומלץ השימוש בתכשירי הבהרה – ערכות ההבהרה לעור כהה ועור בהיר. לחיזוק התוצאה ניתן להוסיף פעמיים בשבוע בלילה גליקו הום סולושן .

טיפול שיקום וחידוש
שימוש המושכל בחומצות, תכשירים השומרים על מערך ההגנה הטיבעי של העור כגון: אומגה 3,6,9 ויטמינים ומינרלים כגון Q10, אסטר, ויטמין C, פיקנוגנול, סלניים ועוד, מעניקים לעור ברק וזוהר מיידיים.
הקוסמטיקאית הרפואית P.M.E תתאים לך את שגרת הטיפוח הביומימטית שלך.

לסיכום:
סוף הקיץ ורגע לפני החגים, זוהי תקופה בה העור זקוק לריענון, חידוש והבהרה כדי שכל אחת תגיע זוהרת לחג.

טיפים לטיפוח עור לאחר נזקי השמש במהלך הקיץמוצרים המתאימים לטיפול בעור לאחר נזקי השמש מבית חוה זינגבוים:

  • SUN PERFECT DEFENSE SPF 50 – לראשונה, תכשיר הבנוי ממולקולות של מקדם הגנה העטופות במיקרו קפסוליציה, המבודדת את חומר ההגנה, מונעת מגע ישיר עם העור ומעניקה הגנה מלאה לעור. טכנולוגיה זו יוצרות אפקט "משקפי שמש לעור" – מסך הגנה מפני ראדיקלים חופשיים וקרני UVA, UVB. התכשיר מועשר בנוגדי חמצון ובלחויות.
    הודות לטכנולוגיה ובכפוף לשיטת ה- PME® של חוה זינגבוים, מאפשר התכשיר מצד אחד הגנה ומצד שני הזנה דו עומקית שחודרת לעור ונותנת לו כל מה שהוא צריך. התכשיר מעשיר את העור בלחות, ויטמינים, והגנה.
  • GLYCO ACTIVE CREAM STEP 1 – פיתוח טכנולוגי ייחודי, הפועל כפילינג לשימוש ביתי על בסיס חומצות המוכחות בהשלת תאי העור המתים. החומצה המאלית, שמקורה מתפוחי עץ המסייע באנטי אייג’ינג. ידועה בזכות איכויותיה בשל היותה בעלת מבנה מולקולרי קטן שפועל וחודר לעור. תכשיר זה פועל בטכנולוגיית שחרור מושהה  (Time Release)המשחרר חומרים בהדרגה לאורך 8 שעות.
    התכשיר מתאים לעור עדין ודק , לנשים לאחר ניתוחים פלסטיים, לעור רגיש ולמי שרק מתחיל/ה להשתמש בחומצות.
    אופן השימוש- מורחים על הפנים כמות קטנה מהקרם על עור נקי.
    טיפים לטיפוח עור לאחר נזקי השמש במהלך הקיץהתכשיר מתאים לכל סוגי העור.
  • GLYCO ACTIVE CREAM STEP 2 – פיתוח טכנולוגי ייחודי, הפועל כפילינג לשימוש ביתי על בסיס חומצות המוכחות בהשלת תאי העור המתים. החומצה המאלית, שמקורה מתפוחי עץ המסייע באנטי אייג’ינג ידועה בזכות איכויותיה בשל היותה בעלת מבנה מולקולרי קטן שפועל וחודר לעור. תכשיר זה פועל בטכנולוגיית שחרור מושהה  (Time Release)המשחרר חומרים בהדרגה לאורך 8 שעות. הקרם בעל פורמולה ייחודית המכילה ריכוז פעיל של קומפלקס חומצות אשר הוכחו במחקרים קליניים, כיעילות ביותר לחידוש העור ולהשלת תאים מתים.
    שימוש קבוע, יעניק לעור – ברק, זוהר וחיוניות.
    אופן השימוש- מורחים על הפנים כמות קטנה מהקרם על עור נקי.
    התכשיר מתאים לכל סוגי העור.
  • GLYOCO HOME SOLUTION – תכשיר הנועד לחידוש העור, הענקת זוהר וסיוע בשיפור גוון העור. התכשיר יוצר שכבת עור צעירה ורעננה יותר, באמצעות חומרים פעילים הכוללים חומצה גליקולית וחומצה ציטרית, הפועלים על השכבות העמוקות של העור, מסייעים בהשלה עדינה של שכבת העור החיצונית וביצירת תאים חדשים. התכשיר מכיל גם חומצה אזלאית וחומצה פיטית – המסייעים בהבהרה הדרגתית של כתמי עור ויצירת גוון עור אחיד.
    אופן השימוש- מורחים על הפנים, כאשר מומלץ לשימוש בשעות הערב על עור נקי ולהימנע מאזור העיניים. במידה ורוצים ניתן להשתמש בקרם לחות מעל התכשיר. שינוי בעור הפנים ניכר לאחר 10 ימים של שימוש בתכשיר, כאשר שיפור מקסימאלי חל תוך חודשיים עד שלושה של שימוש קבוע. התכשיר מתאים לכל סוגי העור.

 



עמוד זה נצפה: 473 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור