חיפוש באינדקס עסקים

טיפול חדשני לראשונה בארץ בתחום הכירורגיה הפלסטית

פורסם מאת: בתאריך: 8 דצמבר 2011

ד"ר דוקטור טל נחליאלי המנתח המומחה לכירורגיה פלסטית משיק ומציג לראשונה בישראל טיפול חדשני אותו מבצע בלעדית ד"ר נחליאלי המשלב בו זמנית ניתוח מתיחת פנים ופילינג  בעזרת לייזר רשתי חדשני. טכנולוגית השיוף ה"רשתית" באמצעות לייזר 2CO מטפלת במקביל לראשונה בארץ בהעלמת קמטים, כתמים וטיפול בצלקות כולל צלקות אקנה.
ד"ר נחליאלי המנתח המומחה לכירורגיה פלסטית מציין כי כבר אלפי שנים החיפוש אחר "מעין הנעורים" מהווה נושא לשיחות, ספרים ושירים. קיימות עדויות כי כבר בימי מצריים העתיקה בוצעו טיפולים בעור הפנים .
הצערת עור מירבית אשר תיתן תוצאה מרשימה וארוכת שנים דורשת התערבות משולבת אשר כוללת הבנה של האנטומיה והיסטולוגיה של הפנים והצוואר. שינויים אילו כוללים לא רק את העור אלא גם את איבוד רקמת השומן ואת השינוי במבנה שרירי הפנים והצוואר.
הטכניקות המקובלות לניתוחי פנים הינן אגרסיביות וכוללות זמן החלמה יחסית ארוך. הכירורגיה אינה נותנת פתרון לאיכות העור . עם השנים פותחו ניתוחים בטוחים ללא חדירה מסוכנת לרקמות עמוקות אשר מבטיחים זמן החלמה קצר. אך גם הניתוח המוצלח ביותר אינו מעלים קמטוטים ובעיקר לא כתמים. לשם כך יש צורך בפילינג בעומק הנכון על פי הערכה האנטומית וההיסטולוגית .
ד"ר נחליאלי מציין כי שילוב בו זמנית של ניתוח מתיחת פנים ופילינג היה עד לפני שנים בודדות בבחינת לאו מוחלט. הגורם ששינה את דיעה זו והפך אותה ללא רלבנטית הוא הלייזר הרשתי.
ד"ר נחליאלי מוסיף כי קיימות 4 סיבות עיקריות מדוע טכנולוגית השיוף ה"רשתית" באמצעות לייזר 2CO היא טיפול הבחירה בהעלמת קמטים, כתמים וטיפול בצלקות כולל צלקות אקנה:
א. מעל שני עשורים של ניסיון מצטבר הוכיחו קלינית ומדעית כי  לייזר 2CO מהווה את טיפול הבחירה .
ב. הטיפול "הרשתי" גורם לפגיעה מבוקרת באפידרמיס ובדרמיס. היכולת של הרופא המטפל לשלוט בעומק ובמידת החדירה מוחלטת. קיימים מכשירים בשוק (כדוגמת CO2RE  של חברת SYNERON MEDICAL ) אשר מעניקים לרופא אפשרות מובנה מראש והערכה מדויקת של עומק החדירה ללא צורך בהבנה מיוחדת של תפעול מכשור. זמן ההחלמה קטן משמעותית ( פחות משבוע) . מכיוון שהטיפול מבוקר ניתן להשתמש בו גם במקביל לניתוח מתיחת פנים וכך מרוויח המטופל הן שינוי במרכיבי הפנים והצוואר (כגון שרירים ורקמת שומן)  והן שינוי  במרקם העור באמצעות הלייזר. 
ג. ירידה ניכרת בתופעות לוואי. תופעת הלוואי הבולטת ביותר של פילינג אשר מבוצע על פני כל שכבת העור הינו הלבנה של פני העור עקב פגיעה במרכיבי הפיגמנט בעור (מלנוציטים). הטיפול ה"רשתי" מכיוון שאינו פוגע בכל שכבת העור מונע כמעט לחלוטין תופעה זו ומעניק לעור גוון עור טבעי.
ד. עד היום נמנעו הרופאים וגם המנוסים בהם לבצע טיפולי שיוף  במטופלים בעלי גוון עור כהה וכן טיפול במטופלים אשר גרים איזורים בעלי חשיפה מוגברת לשמש. עקב טכניקת הטיפול היחודית, השיוף ה"רשתי" מעניק לרופאים אפשרויות טיפול אשר היו מנועות מהן בעבר . חשוב לציין כי לא כל הלייזרים הנמצאים בשוק שווים מבחינה טכנולוגית .
ד"ר נחליאלי מסכם כי נכון להיום מהווה טכניקת השילוב של ניתוח מינימלי של מתיחת פנים בשילוב פילינג לייזר רשתי כפתרון היעיל, המהיר והבטוח להצערת עור הפנים והנותנת תוצאה מצוינת לאורך שנים.
מרפאת דר’ טל נחליאלי עוסקת בכל תחומי הכירורגיה האסטתית תוך שמירה על איכות הטיפול בסטנדרטים הגבוהים ביותר. הניתוחים מבוצעים בבית חולים פרטי המעניק לכל מטופל/ת שירות אישי, צוות מרדימים מומחים טכניקות ניתוחים חדישות ובטוחות.



עמוד זה נצפה: 425 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור