חיפוש באינדקס עסקים

טיפול באקנה ופוסט אקנה ברמת גן

פורסם מאת: barosh בתאריך: 17 נובמבר 2019

אקנה,

למרות שהתופעה נקראת גם פצעי בגרות, היא בעיה עורית שיכולה לקרות בכל גיל.

לאקנה יש השלכות לא רק מבחינת מראה העור אלא גם במקרים רבים מבחינה רגשית ודימוי עצמי שנפגע.
במקרים רבין נוצרות בעור צלקות ומופיעים כתמים בעור בעקבות אקנה.

הטיפול באקנה ופוסט אקנה דורש רמת מקצועיות גבוהה, ידע מעמיק בתחום והיכרות עם כל הטכניקות החדשניות ביותר לסילוק הבעיה ריפוי העור והגעה למראה עור חלק מנגעים, נקי ובריא.

פזית קינן, קוסמטיקאית רפואית ברמת גן מתמחה בטיפול באקנה ופוסט אקנה.

כשמגיעים לקליניקה של פזית לפגישת אבחון ויעוץ לקראת טיפול באקנה או פוסט אקנה, פזית מאבחנת את מצב העור ומתאימה לכל אחד ואחת את תוכנית הטיפול הנכונה לו או לה באופן אישי.

הגישה של פזית לטיפול באקנה מתחילה משלב התפקוד הבריא של העור.

טיפול באקנה ופוסט אקנה ברמת גן

כיון שפצעוני אקנה מופיעים בדרך כלל בגלל הפרשה מוגברת של חלב בבלוטות החלב בעור ושיבוש בתהליך הקרטיניזציה בעור שמפריע לחלב להתנקז מתוך בלוטות החלב ולהגיע אל פני העור, התוצאה היא שהחלב נאגר בבלוטה בצורת כיס שומני תת עורי שמזדהם והופך להיות דלקת עורית ופצעון מוגלתי, חייבים להתייחס אל הגורם המרכזי להיווצרות האנק כחלק בלתי נפרד מהטיפול בבעיה.

פזית קינן הקוסמטיקאית ברמת גן שמתמחה בטיפול באקנה מתחילה מן הביס, מהרגלי הטיפול הביתי בעור, מניקוי עמוק של העור, מהזנת העור התכשירים וחומרים פעילים שיטפלו במצב הדלקתי וימנעו פצעונים חדשים, ובתהליך מקצועי מסלקת את התופעה של אקנה מעורם של לקוחות הקליניקה שלה.

אם גם את או אתה סובלים מאקנה, או צלקות פוסט אקנה וכתמי עור, פזית קינן היא הפתרון המקצועי ברמת גן.

התקשרו לקבוע פגישת ייעוץ אישית אבחון מצב העור והתאמה אישית של תוכנית טיפול שתפתור את הבעיה במהירות ויעילות: 072-3934472טיפול באקנה ופוסט אקנה ברמת גן

התחברו אל פזית קינן בפייסבוק

 



עמוד זה נצפה: 385 פעמים

כתבות קוסמטיקה טיפוח

אני מאשר/ת קבלת דיוור