חיפוש באינדקס עסקים

אדמדם, עסיסי ולא אבטיח – עיצוב ועיבוי שפתיים לוהטות מבית דב קליין

פורסם מאת: barosh בתאריך: 11 יולי 2008

תופעת עיבוי השפתיים הולכת ותופסת תאוצה רבה בישראל. אם בעבר נאלצת להיעזר בשפתון ובתוחם בכדי לעצב שפתיים עסיסיות וחושניות הרי שהיום ניתן בעזרת טיפול של עיצוב ועיבוי שפתיים להשיג מראה חושני וסקסי. בעקבות הנהירה הגדולה למרפאות בכדי לעבור טיפולים אלו, מומחה הכירורגיה הפלסטית, דר’ דב קליין, מספק מידע רלוונטי אודות הטיפולים.
ניתן לעצב ולעבות את השפתיים ע"י שימוש במספר חומרי מילוי:

  • סיליקון ג’ל
    משמש לעיבוי שפתיים ולמילוי קמטים באזור צידי הפה ומדובר בתהליך הדורש מספר טיפולים. הטיפולאדמדם, עסיסי ולא אבטיח - עיצוב ועיבוי שפתיים לוהטות מבית דב קליין נעשה ע"י הזרקת ג’ל סיליקון לשפה. ג’ל הסיליקון מוזרק לשפה ע"י שימוש בשיטת Micro-Drops (הזרקה מתונה וזהירה) באמצעות טיפות סיליקון קטנות.
    משך הטיפול הוא כ-10 דקות ואין צורך בהרדמה או אשפוז. בין טיפול לטיפול, יש לשמור על טווח של 6 שבועות. יש לזכור כי המבנה הפיזי של כל אדם הוא שונה ולכן לא ניתן להעריך את מספר הטיפולים הנדרש לפני ביצוע אבחון.
    תהליך ההחלמה הינו מיידי כאשר לאחר הטיפול אין לשתות ולאכול דברים חמים. ייתכנו תופעות לוואי כגון נפיחות באזור השפתיים, אדמומיות, שטף דם ושינוי צבע באזור המטופל. לעיתים נדירות קיימות תופעות נדירות ביותר כגון: הופעת גרנולומות (גושים דלקתיים תת-עוריים) העלולות לגרום לעיוות, כמו כן, הסיליקון עלול לגרום לגושים בשפה שאינם ניתנים לתיקון.
  • חומצה הילורונית – Hyaluronicאדמדם, עסיסי ולא אבטיח - עיצוב ועיבוי שפתיים לוהטות מבית דב קליין
    חומצה הילורונית הינה חומר טבעי הנמצא ברקמת החיבור בגוף, אשר מסככת ומרככת את העור. החומצה ההילורונית (Hyaluronic) יוצרת נפח בעור הפנים, ומעניקה לו מראה בריא וצעיר. החומר הוא מקור חלופי של אותה חומצה הילורונית הקיימת בגופנו ונספגת בהדרגה עם תהליך ההזדקנות של הגוף.

    החומצה ההילורונית נעזרת במים הקיימים בעורנו על מנת למתוח את העור ולהעניק לו מיצוק. החומצה מגיעה כג’ל שקוף והיא מוכרת בשמות המסחריים: ג’ובידרם, מטרדיקס, פרלן, רסטילן. הטיפול אינו מצריך בדיקה מקדימה. כאשר הג’ל מוזרק לגוף, תופסים המים את מקומו וככל שהג’ל נעשה סמיך יותר, כך הוא משתלב במים בצורה טובה יותר.
    תהליך המילוי נעשה בדרך כלל בשני טיפולים כאשר כל טיפולאדמדם, עסיסי ולא אבטיח - עיצוב ועיבוי שפתיים לוהטות מבית דב קליין אורך מס’ דקות. החומצה ההילורונית אפקטיבית לתקופה של בין 3 ל-6 חודשים, שבמהלכם תיספג בגוף, לאחר תקופה זו יש לבצע הזרקה נוספת. תהליך ההחלמה הינו מיידי כאשר שוב אין לשתות משקאות חמים ואין לאכול מאכלים חמים. בנוסף יש להימנע מעישון כל היום. במהלך תקופת ההחלמה קיימת האפשרות לתופעות לוואי: אדמומיות, נפיחות, שטף דם מקומי, כל אלו נעלמים לאחר מספר ימים.
החומצה ההילורונית משמשת אותנו לטיפולים שונים: קמטים בשפה, עיבוי שפתיים וקמטים בצידי הפה והאף.


עמוד זה נצפה: 371 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור