חיפוש באינדקס עסקים

טוויסט ספורטיבי למראה הקלאסי

פורסם מאת: barosh בתאריך: 25 אוקטובר 2018

טוויסט ספורטיבי למראה הקלאסי

בית האופנה Millos מציג: קולקציית סתיו-חורף 2018-19 של המותג SPORTALM

המותג SPORTALM מציג את קולקציית סתיו-חורף 2019 " Sanded Serenity" המתרחקת מהסטייל המוכר של סגנון פונקציונאלי שהיה מזוהה עד כה עם המותג.
התחרה מעניקה טוויסט ספורטיבי למראה הקלאסי יחד עם ג'רזי, בדים נמתחים וצמר פריטי עור בשילוב גוונים רכים, עדינים כמו צדף אפור, תכלת, שחור לבן, מטאלי ומוזהב.
בקולקציה ערבוב יוצא דופן של הדפסים מנוגדים כמו הדפסים שובבים הפוגשים הדפסי נחש נועזים, צורניות גיאומטריות עם תגים וסמלים אייקוניים.

ספורטאלם למילוס מעיל פוך כתום 3200שח צילום יחצ חול

קולקציית סתיו-חורף 2019 מתחלקת למספר מראות:

בריחה מהמציאות – ליין עשיר בג'קארד באיכות גבוהה, רקמה אתנית, אפליקציות פרחוניות המוסיפים שמחת חיים לאסתטיקה הסולידית כמו גם אלמנטים של פרפרים ותותים.
בגדים צעירים וחצופים, ג'קט דו צדדי, חולצות מנוקדות, מעילי ג'ינס ועוד.
הגוונים הבולטים הם לבן, תכלת, קאמל ואדום שרי.

ספורטאלם למילוס מעיל פוך שחור בשילוב צווארון דמוי פרווה 3500שח עליונית פאיטים שחורים 1690שח צילום יחצ חול

 

ג'ונגל פלאש – הליין מתמקד בלבוש אקטיבי שופע הדפסי ג'ונגל מרגשים, צבעים אינטנסיביים כגון פוקסיה, סגול, אדום לוהט, צהוב-ירוק לימון המודגשים על ידי לבן ושחור.
חולצות ספורטיביות, סווטשירטים רכים, מכנסי טרנינג, הדפסים מנומרים וחולצות עם רקמה אלגנטית ואבני חן נוצצות המביאות מגע של זוהר ואלגנטיות.
הקולקציה מבוססת על בדי ניילון וחומרים נמתחים, שמושלמים לא רק לפעילות ספורטיבית אלא נוחים לתנועה באשר היא. בין הפריטים של הליין, בולטים מעיל ניילון כתום, עליונית קטיפה וסוודר עם חפתים משוכללים.

ספורטאלם למילוס ז'קט שחור שילוב עור מנוחש עור שחור וצמר 2320שח צילום יחצ חול

טאבולה ראסה – המסר של הליין הזה הוא "הכל הולך".
להרגיש חופשי לשלב פריטים לפי מה שנכון בלב.
שלל פריטי "חובה" שצריך בכל מלתחה – הדפסים קלאסיים, משבצות, קסם עסקי בסגנון גברי שנפגש עם נשיות ראוותנית, שילובים בין בלייזר לטול, בגדים מסורתיים שזוכים בצורניות מודרנית, סאטן בוהק, תחרה עדינה, אביזרים עם נוצות, צבעים כמו ירוק צבאי, חול אוף ווייט.

ספורטאלם למילוס מעיל אוברסייז ניוד צמר 3850שח צילום יחצ חול

ממלכת זריחת הירח – ליין זה מבוסס על ניגודי בדים.
שמלות מבדים אווריריים וקווים זורמים עם דפוסי כוכב משולבים בטוויד, הדפסת ליאופרד, חולצות תחרה, פרווה מלאכותית בשילוב חולצות אלגנטיות.

ספורטאלם למילוס עליונית תכלחת פרנזים 1871שח מכנסיים 1200שח צילום יחצ חול ספורטאלם למילוס ז'קט דמוי עור שחור 3500שח מכנסיים דמוי עור שחורים 1900שח צילום יחצ חול

 

טווח מחירים: 600 ₪ – 5000 ₪
מידות: 36-46 / S-XL
להשיג בלעדית בבית האופנה Millos



עמוד זה נצפה: 1,248 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור