חיפוש באינדקס עסקים

חתונת חורף- נובמבר הטרנד החדש

פורסם מאת: barosh בתאריך: 26 אוקטובר 2011

לדברי רויטל אשול אדלשטיין, מנהלת אתר האירועים "וואלה! מזל טוב": "חודש נובמבר מסתמן כחודש החם של עונת האירועים החורפית.
 
הקיץ הלח והמחירים הגבוהים אפיינו מאז ומתמיד את שיא עונת החתונות, שחלה בין החודשים יוני לספטמבר אך מרגע שמתחילות לנשב רוחות סתוויות- ניכרת הוזלת משמעותית במחירי הפקת האירועים וזוגות רבים גילו את הפוטנציאל של חתונה בחודש נובמבר – המחירים לא גבוהים כמו בקיץ ומזג האוויר נוח".

לדבריה: " השנה תעריפי החתונות הושפעו גם מהמחאה החברתית וניתן לראות הוזלה לא רק במחירי גני האירועים אלא גם בכל הנושאים שקשורים לארגון חתונה כמו: שמלה, צלמים וכו’… יתכן גם כי זוגות רבים מתחתנים השנה בסתיו כי העדיפו להינשא כשתעבור הסערה החברתית, שלקחה חלק הקיץ."

עוד הוסיפה אשול אדלשטיין ואמרה: " השנה גם יחול התאריך המיוחד 11.11.11 (ביום שישי בצהריים) , שהיה לו ביקוש רב מאוד. רוב הזוגות שריינו את התאריך הזה בין שנה לשנה וחצי מראש, כדי להבטיח את מקומם."

מנתונים שנאספו ע"י אתר האירועים "וואלה! מזל טוב", עולה כי: החודש האטרקטיבי לחתונת חורף הוא חודש נובמבר!
החודש האטרקטיבי ביותר לחתונת חורף הוא חודש נוב’ – חודש מעבר בעל אקלים מרענן. השנה, נרשמו 92 חתונות שאמורות להתקיים בחודש נוב’.

קשה למצוא אולמות פנויים, בייחוד במקומות המשלבים גן ואולם. בחירת התאריך ה 11.11.11 בגלל הצליל, הצורה והבולטות. זוגות סיפרו כי בחרו את התאריך המיוחד 11.11.11 בגלל הצליל המיוחד , צורת הכתיבה והבולטות – תאריך שקל לזכור כיום נישואין.
זוגות שבחרו בתאריך הזה שילמו תוספת מחיר על האולם, הקייטרינג, הצלם, התקליטן וכו’, מה שייקר את חתונתם ב כ 30% מחתונה בשאר ימות חודש נובמבר.

לתאריך 11.11.11 היה ביקוש רב יותר מאשר לתאריך 9.10.11 .הוזלת האירוע בחתונת סתיו בנובמבר בכ 15% פחות מעלות אותה חתונה בקיץ!

נובמבר זול בכ 15% לעומת חתונות קיץ (חודשים יוני- ספטמבר), מנה לאדם יכולה לעלות 25 ₪ פחות.
חתונת חורף שמתקיימת בחודשים הקרים והגשומים יותר ( דצמבר, ינואר, פברואר) תהיה זולה בכ- 30%  מחתונת קיץ.
מנה יכולה לעלות 30-40 ₪ פחות מאותה מנה המוגשת בחתונת קיץ.

יום זול לחתונה: חתונה בימי ראשון בחודשי החורף (דצמ- פב’) תעלה חצי מחיר מחתונה בימי חמישי בחודשי הקיץ (יוני- ספט’)!

ימי חמישי הם ימי חתונה האטרקטיביים ביותר וימי ראשון הם הימים הכי פחות אטרקטיביים הן בחתונות קיץ והן בחתונות חורף. אותה חתונה יכולה לעלות פי 2 אם היא מתקיימת בקיץ ביום חמישי מאותה חתונה המתקיימת בחורף ביום ראשון.

הגורם העיקרי לחתונה בחורף הוא הוזלת המחירים .

המטלה הכי מעיקה בארגון חתונה בקיץ ובחורף: סידור שולחנות!
נשים הן הדומיננטיות יותר בתהליך הפקת חתונה. המטלה המעיקה ביותר בארגון חתונה הן בחורף והן בקיץ היא סידור השולחנות. בחורף מצטרף ארגון סידורי החנייה ( ע"מ שהאורחים לא יצטרכו ללכת הרבה ברגל בזמן שיורד גשם) לראש רשימת המטלות המעיקות טרום חתונה.



עמוד זה נצפה: 415 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור