חיפוש באינדקס עסקים

חשיבותו של אתר אינטרנט תדמיתי לעסק.

פורסם מאת: בתאריך: 9 דצמבר 2011

 בבתים משותפים רבים ברחבי הארץ הציבו כבר מזמן ליד תיבות הדואר פחי זבל. פחי הזבל האלה מתמלאים באופן קבוע בעלונים ופרסומים המגיעים לתיבות דיירי הבית.

רק מעטים מבין העלונים המוכנסים לתיבות הדואר מוצאים את עצמם זוכים להגיע אל תוך הבית. רק מעטים מבין העלונים שאנו אכן לוקחים איתנו הביתה זוכים לעיון או קריאה.
כל השאר, הרוב הגדול, של העלונים והפרסומות המודפסות האלה מוצאים את עצמם בפח.
אלה העובדות ואי אפשר שלא לשאול את עצמך איך בעלי העסקים עדיין לא הבינו שעלונים מודפסים בתיבות הדואר אינם מגיעים אל קהל היעד שלהם. בשורה התחתונה חבל על כל העצים הנכרתים על מנת ליצור את כל הנייר עליו מודפסים העלונים האלה.הדליין מגזין דיגטלי
בעלי עסקים קצת יותר פתוחים כבר הבינו מזמן שקהל היעד שלהם אינו מחפש אותם בתיבת הדואר אלא באינטרנט.
בניית אתר אינטרנט תדמיתי הוא כיום חובה לכל עסק, בכל תחום ובכל גודל.
בניית אתר אינטרנט אינו עניין מסובך או יקר במיוחד. אתר תדמיתי אמור להציג את העסק, את השירותים המוצעים בו, להעניק ללקוחות הפוטנציאליים הצצה אל דרך עבודתו של העסק באמצעות תמונות ואולי גם לאפשר חוות דעת והמלצות לקוחות על העסק ולא צריך להבין בניית אתרים בכדי להיות שם.
גודלו של אתר אינטרנט תדמיתי אינו צריך להיות יותר מממספר עמודים.אתרים בעיצוב אישי מתאימים את עצמם לאופיו של כל בעל עסק ויוצרים שייכות ישירה לצרכן הסופי.
הלקוחות הפוטנציאליים של כל עסק כיום מתחילים את החיפוש באינטרנט, מתרשמים ובמרבית המקרים גם יוצרים קשר באמצעות האינטרנט עם בעל העסק לברר בנוגע לשירותים המוצעים על ידיו.בראש פורטל יופי הישראלי
אתר אינטרנט הוא סוג של כרטיס ביקור מורחב המוצג לראווה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, ונגיש לכל לקוח פוטנציאלי.
בעלי עסקים שמאמינים בפרסום במדריכי טלפון, עלונים ואפילו עיתונות מקומית מחמיצים את ההזדמנות להיות שם, מול עיני הלקוח הפוטנציאלי שלו, ברגע הנכון כשהלקוח הזה מחפש באינטרנט בדיוק את סוג השירות שמציע העסק.
ציבור הלקוחות כיום גם מתייחס אחרת לעסקים שיש להם נוכחות אינטרנטית ואתר אינטרנט תדמיתי שנעים לסייר בו ולהתרשם מהעסק.
התפישה הרווחת היא שעסק שאין לו אתר אינטרנט הוא עסק מיושן שבעליו אינו מתקדם עם הזמן ומבין את כוחה של רשת האינטרנט. לקוחות פוטנציאלים  אלה, במיוחד אם הם צעירים יעדיפו את שירותיו של עסק מתקדם ועדכני שיש לו אתר אינטרנט ואף יצרו קשר עם העסק דרך האינטרנט.
בעל עסק, מה? עוד אין לך אתר אינטרנט????
באדיבות דוד.ב מנכ"ל קבוצת בראש פרסום ושיווק בע"מ.


עמוד זה נצפה: 357 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור