חיפוש באינדקס עסקים

חידוש העור בחורף

פורסם מאת: בתאריך: 19 נובמבר 2012

חידוש העור בחורףלכל קיץ יש סוף, ולכל סוף יש התחלה. הסתיו והחורף מרמזים שהם בדרך, ואם נרצה או לא, הקיץ לא השאיר אותנו בידיים ריקות גם השנה והשאיר לנו מזכרת. עור יבש מוכתם ולא זוהר, מתנה כמו שבעיקר השמש יודעת להעניק, מסוג המתנות שכדאי להיפטר מהן ויפה שעה אחת קודם. אז עם הפנים קדימה לקרירות שבדרך, כל שנשאר זה לטפל ולנקות את הפנים מאותן מתנות שקיבלנו במהלך הקיץ.

החדשות היותר טובות, הן שיש היום כל כך הרבה שיטות ודרכים לחידוש העור ללא התערבות כירורגית, וכל אחד יכול למצוא את האלטרנטיבה שמתאימה לו. זה נגיש, זה מוכר, החידושים צצים להם אחד אחד ממש כמו פטריות אחרי הגשם וכבר אי אפשר לסובב להם את הגב. 

כמה אמונות ואמירות שמענו כבר בנושא היופי, הרבה מהן אפילו נכונות. אומרים שהיופי מתחיל בשיער, שהידיים מראות את הגיל האמיתי שלנו, שמריחת קרם לחות תרחיק את מועד ההתקמטות ושחשיפה לשמש גורמת לעור להזדקן הרבה יותר מהר ואכן זה כבר הוכח! יתרה מכך, אין ספק שמראה עור הפנים שלנו, הוא אחד הדברים היותר משמעותיים במראה הכולל שאנו מציגים. אם נהלך עם עור פנים לא חלק ונקי, מוכתם, יבש ללא ברק, המראה לא יחמיא לנו בלשון המעטה, במיוחד ככל שנתבגר.

אז דיברו כמעט כבר על כל השיטות והאמונות כדי לשפר את המצב, למשל לאכול מבוקר עד ערב לפחות שלוש פעמים בשבוע מאכלים סגולים, בשל יתרונות האנטי אייג’ינג הגלומים בהם- כמות גדולה של ויטמינים ואנטי-אוקסידנטים, לעשות פילינג עם לימון וסוכר גם יכול לנקות מעט ולרענן את העור, אולם יש דרכים בטוחות יותר מהירות וודאיות לחידוש עור הפנים.

כבר לא מפתיע אותנו לשמוע שלאט לאט השיטות הפולשניות להצערת העור נדחקו הצידה, ובמקומם הופיעו להן שיטות בלתי פולשניות, יותר ידידותיות. מצד אחד זה די מעודד שלא צריך לקפוץ על שולחן המנתחים בכזו קלות כדי לשדרג עצמנו. מצד שני, זה ממש כמו להכניס ילד לחנות צעצועים ולהגיד לו עכשיו תבחר דבר אחד. דרכים רבות מדי, עלולות לבלבל גם אדם מקצועי.

על מנת לקבל תוצאה אפקטיבית וברורה לעין, ובעיקר מועילות לעור, יש לבחור את הדרך הכי מתאימה לנו באופן אישי. על פי השיטה, גוון העור, גיל וצורך אמיתי.   אנשים הרוצים לעבור טיפולים של אנטי אייג’ינג – הצערת וחידוש עור הפנים, מיצוק העור, טשטוש והעלמה של קמטים, העלמה של צלקות וכו’ – והכל ללא ניתוח, ללא סכין, ללא זמן החלמה או היעדרות מהעבודה, יכולים ליהנות מכל האופציות ולהתעדכן על החידושים האחרונים, בתחום השיטות הבלתי פולשניות להצערת עור הפנים.

הבהרה – שיטת הקרם
כבר בשני העשורים האחרונים, התפשטו ונפוצו קרמים רבים להבהרת העור. מבהירים אלו מבוססים על רטינול במינונים שונים. כאמור הרטינול מעכב  את ייצור המלנין . המלנין הנו פיגמנט חום הנוצר בתאים מיוחדים בעור והוא זה שגורם לצבע הכהה בעור. הדבר גורם לאפקט של קילוף עדין מה שמגביר את קצב ההתחדשות הטבעי של כל שכבות העור.

הרטינול עד כה, ניתן במרשם ע"י רופא בדרגות ואחוזי פעילות שונים האחד מהשני, או כקרם מוכן ע"פ התאמה אצל הפלסטיקאי. קרמים אלו טיפלו די בהצלחה בכתמים שנוצרו בעקבות חשיפה לשמש, שינויים הורמונאליים או כל גורם אחר, אולם היו מוגבלים, ואנשים עם עור כהה לקחו סיכון בשימוש, שכן חשיפה לשמש, עלולה להרע את המצב ולגרום לתגובות ייתר, כגון גירויים ואי נוחות והופעת כתמים חמורים יותר.

הבשורה האחרונה בעולם הקרמים למטרה זו, נותנת לנו את האור שבקצה המבהירים-  קרם חדש מסוגו פריצת הדרך האחרונה בתחום הבהרת העור אשר הוכח במחקרים קליניים ואף זכה לקבל פרס במגזין allure

elure – סדרת תכשירים לעור הפנים אשר לראשונה בעולם, עלתה על פטנט מסוג זה. תכשיר אנזימטי המפרק ישירות את המלנין בשכבת העור העליונה במקום לעכב כמו בשיטות הקיימות עד כה.    סדרת תכשירים זו נועדה ליותר ממטרה אחת.

הם מיועדים להבהרת העור וטיפול בכתמי עור הפנים והצוואר וכך ליצור מראה עור אחיד וחלק מכתמי עור הנובעים מגורמים שונים, ביניהם: חשיפה לשמש, השפעות הורמונליות, גנטיות ועוד – כולם משפיעים על גורם אחד – הצטברות המלנין בעור. מעבר להיותו מבהיר ביתי.

הוא מתאים לשימוש יום יומי כקרם לחות ובו בזמן מבהיר את עור הפנים ומפרק את אותם כתמים חומים שנוצרו במהלך הקיץ. לראשונה, מתאפשרת גישה ישירה לפירוק המלנין בשכבות העור העליונות. הוא מהיר – תוצאותיו נראות לעין לאחר זמן קצר, כבר לאחר שבוע שימוש, כאשר בתוך 28 יום כבר מבחינים בעור בהיר ואחיד יותר. בטיחותי – מבוסס על אנזים טבעי, ללא תופעות לוואי או חשש לגירוי.
elure – מתאים לשימוש לכל סוגי העור ולכל הגילאים, לא בעייתי בחשיפה לשמש, בשילוב קרם הגנה, ואינו גורם היפר-פיגמנטציה. 

שיטת elos– יותר גלי רדיו פחות אור.
שיטת ה- elos פותחה כבר בשנת 2000 – שיטה המשלבת אור וחשמל (ELECTRO-OPTICAL SYNERGY ). טכנולוגיית ה- ELOS, הביאה לפריצת דרך בתחום הסרת השיער וטיפולים אחרים בתחום האסתטיקה. מה שאפשר לבצע טיפולים לבעלי עור גוון כהה, באמצעות הפחתת השימוש באנרגיית האור. הטיפול ב- elos, מתבצע באמצעות חימום דרך גלי רדיו   (RF) ושימוש מופחת באנרגית האור. השימוש המופחת באנרגיית האור הוריד משמעותית את תופעות הלוואי , שכן גלי הרדיו אינם נבלעים על ידי הפיגמנט. השיטה מאפשרת שימוש טיפולים למנעד רחב יותר של סוגי עור. טכנולוגיה זו הנה בעלת הפלטפורמה המהירה ביותר לטיפול בטוח ויעיל אשר מיועד לכל גווני העור וסוגי השיער לניצול מרבי, בכל ימות השנה. ללא חשש ובדרגת בטיחות גבוהה במיוחד.  לאחרונה הושק מכשיר חדש "elos plus"   המשלב מספר אפליקציות הפועלות הפועלים באותה שיטה. הצערת העור, מיצוק והסרת הכתמים מהפנים גם יחד ובפעולה אחת. המכשיר החדש אשר מבוסס על טכנולוגיית elos, מגיש לנו פורמט ומינון חדש ברמות הלייזר וגלי הרדיו. הוא משלב את שתי האנרגיות לקבלת שיטה בטוחה וטובה יותר, על בסיס כל המכשירים הקיימים בשיטת האילוס הקיימים עד כה. מכשיר זה מורכב ממולטי אפליקציות, הכוללות כיסוי לכל הטיפולים הקיימים והנדרשים כיום. 

בגובה הגלים – שיטת Sublative Rejuvenation
מה שנועד להחליף את הפילינג העמוק, ומתיחת הפנים ללא התערבות פולשנית – אלו הם גלי הרדיו.
בשיטה ישראלית ומאושרת על ידי ה FDA, Sublative Rejuvenation , מבטיחה מיצוק עור הפנים והצוואר, טיפול בכתמי פיגמנטציה, קמטים וקמטוטים, רפיון ואף צלקות אקנה – לכל גווני העור – ללא התערבות כירורגית, ללא סכין וללא זמן החלמה ממושך האופייני לטיפולי חידוש הפנים. השיטה מבוססת על גלי רדיו פרקציונאלים, החודרים לשכבת הדרמיס. הגלים יוצרים פציעה מבוקרת של תאים בדרמיס על ידי חימום במספר רב של מוקדים פנימיים. החדירה מאפשרת פגיעה מינימאלית בשכבת העור החיצונית הנראית לעין – האפידרמיס – ומקסימום אפקט בשכבות הפנימיות. מטרת הפציעה של התאים הפנימיים היא להאיץ יצירת סיבי קולגן ואלסטין חדשים, שיתפסו את מקומם של הסיבים שנפגעו ויצרו את סימני המתיחה. המכשיר פועל היטב גם על מיצוק העור, דבר המשפר עוד יותר את מראה הסימנים. פעולתו של המכשיר קלה ובטוחה ואינה גורמת למטופל לסבל או לאי נוחות.

אחד המכשירים המובילים בעולם לטיפול בשיטה זו הוא ה – ematrix – אשר נותן מענה כולל לכל בעיות העור השונות, הוא מתאים לכל גווני העור, וכרוך בזמן החלמה מינימלי. הפעולה מתבצעת באלחוש מקומי, והתהליך אורך כ 20 דקות לטיפול פנים מלא. תוצאותיו מהירות וכדי לקבל תוצאות אופטימליות יש לבצע 3 טיפולים בטווח של 4-6 שבועות.

המכשיר פועל באמצעות 3 מנגנונים רבי עוצמה המשלבים את גלי הרדיו עם שיטת fractional:
חימום מבוקר באמצעות תדרי הרדיו – מיועד להאצת המטבוליזם בעור במטרה לייצר סינתזה של קולגן לקבלת עור מתוח יותר.
פציעה מבוקרת וריפוי – תהליך המיועד להאצת ייצור טבעי של קולגן הנוצר בעקבות ריפוי הפצע. מדובר במיקרו פציעות מבוקרות, אשר גורמות לכך שהעור ייצר בעצמו קולגן חדש לצורך ריפוי. מנגנון זה מבוצע בשיטת fractional – אשר בבסיסה יצירת מעין רשת נקודות בעור, אשר הפציעה המבוקרת נעשית במספר נקודות ברשת, כך שהעור הבריא סביב הנקודות הוא מקור הריפוי והאצת תהליך השיקום הטבעי.
אידוי ונידוף העור – זהו המנגנון האגרסיבי ביותר בתהליך – אידוי העור – הגורם להסרה של תאים באמצעות אנרגיית האור ובכך מאפשר טיפול יעיל בכתמים על פני העור.
התוצאה טבעית לעין, מעניקה עור בעל חיות, זוהר טבעי, עם שיפור משמעותי בקמטים, קמטוטים וכתמים.

מסורת של פילינג:
כמו בכל תחום, גם כאן יש שיטה שהיא השיטה הכי בסיסית ומוכרת, ממנה התפתחו להן שיטות אחרת. הפילינג יכול להביא תוצאות מספקות וטובות למתאימים לשיטה זו. וכאן השאלה מתחילה. האם אני מתאים? שכן בעלי עור כהה או נטייה גנטית לכתמים, עלולים למצוא עצמם מפתחים תגובות לא יפות, של היפר פיגמנטציה או היפו פיגמנטציה. (כתמים כהים או בהירים יותר) ולכן יש לבדוק התאמה ולא ללכת בתלם אחרי כל הבטחה. הפילינג קיים בשלוש דרגות. פילינג שטחי, בינוני, ועמוק. במהלכו המטרה להסיר את תאי העור היבשים הפגומים והמוכתמים, על מנת לחשוף את העור הרענן החיוני והזוהר. רק הפילינג העמוק מטשטש קצת את הקמטוטים ומותיר הרגשה של גיהוץ העור. 

יחד עם זאת, לאחרונה התווסף הלייזר הפרקציונלי במאמצי התעשייה, במטרה לספק מענה וחלופה לפילינג המסורתי. השיטה נקראת CO2re – לייזר פרקציונלי לחידוש העור, שיתרונו הגדול ביחס לפילינג המסורתי, בכך שהוא מאפשר החלמה של מספר ימים בודדים, לעומת שבועות שנדרשו עד כה בטיפולי הפילינג.

מכשיר הלייזר הפרקציונלי CO2re לחידוש העור, מאפשר לראשונה טיפול שטחי וטיפול בעומק העור בעת ובעונה אחת. יחד עם זאת המכשיר מאפשר ארבעה טיפולי עומק שונים במכשיר אחד. בזכות האפקט הקליני החזק של המכשיר מתאפשרת פעולת חידוש העור בטיפול לייזר אחד בלבד, ללא תופעות לוואי ובימי החלמה מועטים.
ובכלל הסתיו מביא אתו את הקונוטציה של שלכת, הסרת היבש הישן והמיותר כדי להתחיל את הכל מחדש.



עמוד זה נצפה: 426 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור