חיפוש באינדקס עסקים

חדש בחנויות – קולקציית Stand Out

פורסם מאת: barosh בתאריך: 19 יוני 2011

מסלולי תצוגות האופנה של קיץ 2011 הוצפו בגלים עמוקים וחזקים של כחול בכל הגוונים והצורות, החל מצלליות נקיות וזורמות של Celine עם ניגודיות של משי חלק ועור רך וכלה בבגדים צמודים בסגנון מודרני בכל גווני הכחול, מ-Costume National דרך Balenciaga, Viktor & Rolf, Peter Pilotto ועד Dior – הכחול חם מתמיד ויישאר כך גם בימי הקיץ הלוהטים ועד תחילת הסתיו…

הקולקציה החדשה של Lee® שמגיעה החודש לחנויות מדגישה את הטרנד הכחול, שבא לידי ביטוי באופן שנאמן למסורת האמיתית של סמל הדנים. הפריטים בקולקציה מתאימים ליציאה בערב או לעבודה, בשילוב עם מגמות וטרנדים נוספים העונה.

חברת Lee® מציגה עומק בפריטי הלבוש העליונים ובחולצות הטי, כך שכל גבר עם חוש אופנתי ימצא את הפריטים ההכרחיים לקיץ. קולקציית Stand Out מתמקדת כולה בבד הדנים. מכנסי הג’ינס בדגם Selvage האמיתי והאותנטי של Lee® מופיע בשלוש גזרות הכרחיות המוסיפות מגע בהשראת המרד של שנות החמישים. ג’ינס Lee® Selvage זמין בגזרות Daren, Blake ובגזרת Chinch בסגנון שנות החמישים, בהשראת הג’ינסים המקוריים של המותג.

שילוב פריטים לבנים וכחולים יכול להתאים למראה ’קול’ וקליל, בהתאם לרוח חסימת הצבעים שהשתלטה על הרחובות, ביחד עם טאץ’ מעודן של גוון בולט, דוגמת אקססוריז באדום או קורל כדי לקבל מראה מסוגנן. חצאית עם מותן גבוה של Lee® בסגנון שנות החמישים, ביחד עם חולצה טי פשוטה בצבע מנוגד ומעליה מקטורן קלאסי לאופנוענים של Lee® ותקבלי מראה מתמרד לשעות הערב הקרירים. ג’ינס הסקיני במותן גבוה מוסיף נופך מדליק לעונת הקיץ החמה! לקבלת מראה שיקי ונינוח, מומלץ ללבוש את הג’ינס עם חולצת שמבריי גדולה ומנופחת, או לקבלת מראה רוק’אנ’רולי עם חולצה פשוטה ובנדנה צבעונית סביב הראש.
 



עמוד זה נצפה: 360 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור