חיפוש באינדקס עסקים

חברת האיפור הבינלאומית משיקה

פורסם מאת: RitaB בתאריך: 4 פברואר 2019

Gabrini Cosmetics חברת האיפור הבינלאומית משיקה
פריימר לאפקט מתיחה , סגירת נקבוביות והסתרת פגמים בעור.

חברת האיפור הבינלאומית "גבריני קוסמטיקס" משיקה בימים אלה פריימר. מדובר על תכשיר חלבי עם אפקט מתיחה המיועד למריחה לפני מייקאפ ואיפור, סוגר נקבוביות ומסתיר פגמים בעור. הפריימר בעל מרקם קרמי עשיר ונוח לשימוש!!
מבחינת השימוש, יש למרוח אותו על עור הפנים לאחר מריחה של קרם לחות כשהתוצאה, עור מתוח וחלק לאורך כל שעות היום. הפריימר מעניק לעור מראה ומגע קטיפתי מושלם ושומר על עמידותו של המייקאפ עד שתסירו אותו.

פרימייר גבריני קוסמטיקס 35שח צילום יחצ חול_

פרימייר גבריני קוסמטיקס 35שח צילום יחצ חול_

חברת "גבריני קוסמטיקס" נמכרת בכ-85 מדינות ברחבי העולם ומציעה מוצרי טיפוח איכותיים ועמידים במיוחד אשר לא נוסו על בעלי חיים, היפואלרגניים בטווח מחירים של עד 50 ₪.

המוצרים מיוצרים בטורקיה, עם מגוון עשיר מאוד של מוצרים, בינהם: מייקאפ,היילייטרים, עפרונות עיניים ושפתיים, שפתונים, מסקרות עמידות, ליפגלוסים, אייליינרים ועוד.

מחיר לצרכן: 35 ₪
לפרטים: "גבריני ישראל" בפייסבוק
לרשימה של נקודות מכירה ברחבי הארץ


GabriniCosmeticsמותג הטיפוח הבינלאומי משיק
Cream Stick Highlighter ב-6 גוונים שונים

חברת האיפור הבנלאומית "גבריני קוסמטיקס" משיקה בימים אלה שימר קרמי בסטיק.
Cream Stick Highlighter עפרון סטיק קרמיל הארות והצללות. מוצר זה מיועד לפנים ולאזורי המחשוף ולמי שחושקת במראה פנים המעניק עצמות לחיים גבוהות ואזור העיניים. העיפרון עבה ומגיע ב-6 גוונים שונים. את הגוונים יש לבחור בהתאם לגוון העור של המאופרת.

גבריני קוסמטיקס_היילייטר עיפרון קרם סטיק_25 שח_צילום יחצ חול (8)

גבריני קוסמטיקס_היילייטר עיפרון קרם סטיק_25 שח_צילום יחצ חול (8)

חברת "גבריני קוסמטיקס" נמכרת בכ-85 מדינות ברחבי העולם ומציעה מוצרי טיפוח איכותיים ועמידים במיוחד אשר לא נוסו על בעלי חיים, היפואלרגנייםבטווח מחירים של עד 50 ₪.

המוצרים מיוצרים בטורקיה, עם מגוון עשיר מאוד של מוצרים, בינהם: מייקאפ,היילייטר אבן, עפרונות עיניים ושפתיים, שפתונים, מסקרות עמידות, ליפגלוסים, אייליינרים ועוד.

מחיר לצרכן: 25 ₪ לאחד

לפרטים: "גבריני ישראל" בפייסבוק  לרשימה של נקודות מכירה ברחבי הארץ



עמוד זה נצפה: 806 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור