חיפוש באינדקס עסקים

זר פרחים בנעל

פורסם מאת: barosh בתאריך: 31 יולי 2011

זר פרחים בנעל. צילום: יוסי כהן.מותג הנעליים B-UNIQUE ואמנית הפרחים טלי עזריה, יצאו בשיתוף פעולה ייחודי לקראת ט"ו באב, ומציעים מתנה מקורית לחג האוהבים: סידור פרחים משולב בתוך סנדלים אופנתיים.

במרוצת השנים ט"ו באב הפך לא רק לחג אהבה, אלא גם הזדמנות נפלאה עבור בני זוג להביע מידת יצירתיות והשקעה באהבה. על פי סקר פנימי שערכה חברת B-UNIQUE, נמצא כי המתנה הנפוצה ביותר לחג, היא זר פרחים ואילו הפריט הכי נחשק אצל נשים הוא תכשיט ומיד אחריו נעליים.

לאור נתוני הסקר, החליטה החברה להרים את הכפפה, לשלב בין השניים ולעזור לגברים להפוך לקזנובה ליום אחד. בשיתוף פעולה יחיד מסוגו בין חברת הנעליים B-UNIQUE ואמנית הפרחים טלי עזריה, תוצע בחנויות הרשת לקראת ט"ו באב, קולקציה של סנדלי קיץ אופנתיות בגזרות שונות שבתוכן משולב סידור פרחים המהווה חלק בלתי נפרד מעיצוב הנעל.

גילה ביסה מנהלת השיווק של B-UNIQUE, "ידוע שלנשים רבות יש פטיש לנעליים והשילוב המנצח בין פרחים לנעליים מהווה בהחלט מתכון מנצח להגיע לליבה של כל אישה, במיוחד ביום האהבה. החיבור עם טלי השתלב לנו כזר פרחים ליד, שכן טלי כמונו מייצגת אופנתיות, עדכניות ויצירתיות שיווקית, בהישג יד לכל אחד".

זר פרחים בנעל. צילום: יוסי כהן.
זר פרחים בנעל. צילום: יוסי כהן.



עמוד זה נצפה: 368 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור