חיפוש באינדקס עסקים

ויויאן ווסטווד בסביבה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 10 יוני 2010

 

היא אוונגרדית, בזה לתפיסות האופנה המקובלות ותמיד מקדימה את זמנה. המעצבת ויויאן ווסטוודויויאן ווסטווד בסביבה גורמת לכל בגד להיראות כאילו נשלף מנשף תחפושות מושקע, ועתה היא עושה זאת שוב ומקדמת אג’נדות סביבתיות בדמותו של בקבוק אקו שיק אופנתי וצבעוני שעיצבה עבור חברת SIGG.

לא מעט מפורסמים הוליוודיים כבר צולמו על ידי הפפראצי כשהם נושאים עימם את בקבוקי SIGG השוויצריים, שמתאפיינים בצבעים מתכתיים מבריקים ונחשבים לאקו שיק הכי טרנדי. הבקבוקים הרב פעמיים האלה, קלים מאוד וחזקים במיוחד.
הם עשויים מאלומיניום שלטענת היצרנית עמיד בשברים ותנאים קיצוניים ומתהדרים בציפוי פנימי נטול ה-BPA שסביל בפני שחיקה של משקאות חומציים ומוגזים וידוע בתכונותיו הפנטסטיות שאינן משנות את הרכב המשקה גם בתנאים של שהייה בשמש.
את האישור הסופי לכך שמדובר בבקבוק ה"חם" ביותר בעולם נתן באחרונה מוזיאון MOMA בניו יורק שבחר בו לתצוגה הקבועה שלו.
לבקבוק פיה מתברגת בצורת טבעת שרבים נוהגים לשאת באצבע אחת: וכך ניתן להשתמש בו בעת הספורט או סתם לחבר את הבקבוק ללולאת המכנסיים בצאתכם מהבית או לחבר את הטבעת לרצועת תיק נשיאה, אם החלטתם לצאת לטיול רגלי ממושך.

כחלק מהמאמצים המתמשכים של חברת SIGG לחנך לגבי ההשלכות הסביבתיות של נזקי הפלסטיק וחשיפת החלופה האקולוגית שלה, היא נוהגת להעלות מדי פעם קמפיינים לחשיפה. המהלך האחרון בנושא זה הוא שיתוף הפעולה הנהדר עם מעצבת העל ויוויאן וסטווד. ויויאן ווסטווד בסביבה - בקבוק SIGG בעיצובה של ווסטווד

ווסטווד שנחשבת לאישה הכי מופרעת וצבעונית בעולם האופנה, התחילה בתור מורה בבית ספר יסודי בלונדון. היא התחתנה עם בחור בשם דרק ווסטווד, שחוץ מלהעניק לה את שם משפחתו, הוא גם האב לבנה הבכור, בן.
שלוש שנים שלמות שרד הקשר הזוגי הזה, עד שויויאן פגשה את מלקולם מקלארן, המנהל האמנותי והאב הרוחני של להקת הפאנק האגדית "סקס פיסטולז". בשנת 1970, בתקופה שבה ההיפים שלטו בכל תחומי התרבות והאופנה, פתחו ויויאן ומלקולם חנות בלונדון ומכרו בה תקליטי רוקנרול לצד עיצובים בסגנון שנות החמישים.
החנות, שהפכה למוקד עלייה לרגל ולמרכז מוזיקת פאנק, הקפידה להחליף את שמה אחת לכמה שנים, והשמות נעו בין סלוגנים מפוצצים למילה פשוטה כמו Sex. היום, אגב, שמה של החנות הוא "WORLD’S END", כלומר "סוף העולם".
הקו העיצובי של ווסטוד מתאים לאלה שחשוב להן לבלוט ולהביע את עצמן, ולא למי ששואפות להתמזג בהמון.
הסגנון של ויויאן הפך כבר מזמן לסמל היכר של רחובות בריטניה, ובמיוחד קמדן, וגם בקבוק ה-SIGG שעיצבה הוא ססגוני וצבעוני במיוחד, כיאה לקודים ולעיצובים על פיהם היא תופרת את דגמיה.
ווסטוד ידועה בגישתה האקטיביסטית והמחאתית נגד הממשל בבריטניה. היא פעילה נלהבת של ארגונים ירוקים ומדי פעם גם נוהגת להשמיע את קולה בנושאים שונים, תוך אקטיביזם בפעולות ראווה שתכליתן לקדם את אותן מטרות חברתיות/סביבתיות בהן היא מאמינה. ויויאן ווסטווד בסביבה - תצוגת אופנה של ווסטווד
בשנת 2005 חברה ווסטוד לקבוצת זכויות האזרח הבריטית "ליברטי" ועיצבה מהדורה מוגבלת של חולצות טי עם הסלוגן "אני לא טרוריסט, בבקשה אל תעצור אותי", וכל זה נגד החוק המקנה לממשל לבצע מעצרים שרירותיים לכאורה, של עד שלושה חודשים, מבלי להגיש כתב אישום.

השנה ויויאן עשתה זאת שוב. הפעם עם בקבוקי האקו שיק של חברת SIGG שוויץ וזאת במטרה משותפת ומאומצת של השניים להעלות על סדר היום הציבורי את העובדה כי השתייה מבקבוקי הפלסטיק מסכנים את הבריאות, וכמובן בכדי להזכיר לכולנו שבקבוקי הפלסטיק החד פעמיים מזהמים את הסביבה. במסגרת שיתוף הפעולה הנ"ל השיקה המעצבת 3 בקבוקים אקולוגים בעיצובה במהדורה מוגבלת.
מדובר בבקבוקי שתיה רב פעמיים, אקולוגים, בריאותיים ולא פחות חשוב – מעוצבים במגוון דוגמאות. SIGG הוא בקבוק שתייה רב פעמי, אקולוגי, עשוי אלומיניום וחומרים ייחודיים הניתנים למחזור.
הבקבוק מיוצר ללא שימוש בביספינול A והציפוי הפנימי מבטיח מים נקיים מטעמים או ריחות לוואי ללא שחרור של חומרים כימיים.
ניתן לשטוף את הבקבוקים במדיח, הם בעלי פייה לשמירה על היגיינה, הבקבוק קל, היגייני ועמיד לשנים ארוכות ועומד בכל דרישות התקן של ה-FDA האמריקאי ושל ה-EEC האירופאי.
הבקבוק של ויויאן זוכה לחשיפה נהדרת לצד קולקציות האופנה הקונבנציונאליות שלה, ולאחרונה אף שולב במסלולי תצוגות האופנה שלה במילאנו, פריז ובלונדון.

מחיר הבקבוקים: 120-140 שקל.
את בקבוקי SIGG ניתן לרכוש בארץ בחנויות המתנות, כלי הבית המשחקים והספורט.



עמוד זה נצפה: 379 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור