חיפוש באינדקס עסקים

קולקציית אקססוריז בגולברי

פורסם מאת: בתאריך: 21 אוקטובר 2012

קולקציית אקססוריז בגולברי. צילום: דודי חסוןקולקציית האקססוריז של רשת האופנה גולברי מאפשרת לך בחורף הזה להמציא את עצמך כל יום מחדש בזכות מגוון עשיר של דגמים שישדרגו לך את המלתחה.

 עשו מנוי למגזין הדליין

רשת GOLBARY משיקה יחד עם קולקציות הבגדים גם ליין של אקססוריז אופנה המיישרים קו עם הקולקציה להשלמת המראה האופנתי הכולל כגון : צעיפים חלקים ומודפסים, כובעי צמר איכותיים ,תיקים בגדלים שונים, חגורות ועוד, המיוצרים מחומרי גלם איכותיים ומוצעים במחירים הנוחים לכל כיס.

מבין מגוון התיקים בקולקציה ניתן למצוא תיקי ערב אלגנטיים, תיקי דמוי עור גדולים המתאימים ליום יום ומגוון תיקי קלאצ’ צבעוניים וייחודיים בהשראת הטרנדים של האופנה הבינלאומית,

מגוון רחב של תיקים גדולים, בעלי "נוכחות". בין התיקים הבולטים בקולקציה ניתן למצוא תיק קלאצ’ אופנתי בצבע ורוד בהיר ובעל רצועה עשויה שרשרת זהב, תיק רופא בצבע שחור קלאסי ותיק "שאנל" עם עיטור פרח.

 

בקבוצת הצעיפים ניתן למצוא צעיפים עשויים מבדים איכותיים ונעימים במיוחד, כמו צמר, משי, וואל ובעלי טקסטורות והדפסים שונים לדוגמא הדפס פרחוני שמתאים לטרנד השולט של חורף 2012-13, צעיפים בהדפסי כוכבים, צעיפים מנומרים ובנוסף צעיפים בעלי דוגמאות חלקות ותחרה בצבעוניות של אפור,כחול עמוק, אדום, לבן, שחור וסגול חציל.

כמו כן, קו החגורות המתאים לשימוש ערב ויום יום, החל מחגורות בגזרה רחבה הנועדו להדגיש את קו המותניים וכלה בחגורות דקות ואלגנטיות לשעות הערב.

הצבעוניות נעה בין צבעי החורף : ירוק ,בורדו, סגול,אדום ואפור ,לצד צבעים קלאסיים של שמנת, לבן או שחור.

להשלמת המראה, רשת גולברי מציעה לשלב את קוקלציית האקססוריז עם בגדי הקולקציה שעוצבו בהתאם.

קולקציית אקססוריז בגולברי. צילום: דודי חסון
קולקציית אקססוריז בגולברי. צילום: דודי חסון



עמוד זה נצפה: 404 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור