חיפוש באינדקס עסקים

השפתיים של ליידי גאגא בדרך לישראל

פורסם מאת: בתאריך: 2 דצמבר 2011

 

חברת ’משיח קוסמטיקס’ קיבלה זיכיון בלעדי לשיווק קישוטי השפתיים של חברת VIOLENT LIPS בישראל, בהשקעה של כ 7השפתיים של ליידי גאגא בדרך לישראל מיליון ₪ בשנה הראשונה. משרד הפרסום גרין – עינב נבחר להוביל את הקמפיין בארץ.
משרד יחסי הציבור של עליזה זאנה & ניצן אופיר יוביל את יחסי הציבור.
חברת משיח קוסמטיקס בע"מ, יבואנית ומשווקת מוצרי קוסמטיקה ייחודיים, תייבא את קישוטי השפתיים של חברת VIOLENT LIPS לישראל החל חודש דצמבר הקרוב, לקראת חגיגות הכריסמס והשנה האזרחית החדשה. 
VIOLENT LIPS, מדבקות השפתיים המיוחדות, הן פטנט המיוצר בארה"ב ומשווק בהצלחה מסחררת על ידי חברת  SAPHORA בעולם כולו. המדבקות מעוצבות במגוון מרהיב של דוגמאות וצבעים ומשמשות כקישוט זמני במסיבות, מועדונים וערבי בילוי. הן פשוטות להדבקה על השפתיים, אינן מפריעות לשתיה או אכילה, אינן גורמות לשינוי תחושה בשפתיים ומחזיקות מעמד כשמונה שעות בקירוב.
המדבקות של VIOLENT LIPS זוכות להצלחה היסטרית בעולם, בעיקר בזכות שורה ארוכה של סלבריטאיות בינלאומיות המקפידות להתקשט במדבקות הצבעוניות בכל הזדמנות. בין נושאות הדגל של בשורת השפתיים המקושטות, כוכבת הפופ הבינלאומית ליידי גאגא, וכוכבת הריאליטי הכי לוהטת בהוליווד, קים קרדישיאן.
משרד הפרסום גרין – עינב, נבחר ללוות את השקת המוצר בישראל בקמפיין פרסום ומסע קידום מכירות רחב ממדים, שיגיע אל מקומות הבילוי והשופינג תחת הסיסמא Violent lips – Your lips say everything  בתקציב של כ- 1,000,000 ש"ח.
VIOLENT LIPS  קישוטי שפתיים זמניים במבחר צבעים וטקסטורות. המוצר כולל 3 מדבקות בכל חבילה, מחיר אריזה הוא 99 ₪.

השפתיים של ליידי גאגא בדרך לישראל



עמוד זה נצפה: 414 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור