חיפוש באינדקס עסקים

"אהוב אותי, קשור אותי"

פורסם מאת: בתאריך: 28 יוני 2015

 "shoeshu.co.il" הוא אתר הנעליים הראשון מסוגו בארץ אשר נותן את הכבוד הראוי המגיע למוצר שאף פעם לא נמאס עלינו הנשים- נעליים. הנעליים ב"שושו" נבחרות בקפידה ברחבי העולם, תוך דגש על איכות ואופנתיות הנעליים. הקולקציה מתחדשת אחת לתקופה כדי להתאים את עצמנו לטרנדים המתחלפים ולטעם האיכותי של כל אחת ואחת מכן. 

"שושו" מעניק לכן את הנעליים הכי "חמות" של הקיץ במחירים שווים לכל כיס, ומציע חווית קנייה אינטרנטית ייחודית מסוגה בעלת ממשק קל וידידותי.
 
קולקציית הקיץ מחולקת לקטגוריות לפי סוגי הנעליים שננעל הקיץ, ויש לא מעט!
 
סנדלים: הקיץ ננעל סנדלי גלדיאטור בשילוב צבעים של שחור שמנת וחום . תוספות מעניינות של שילובי מתכת מוזהבת ולולאות על הסנדלים למראה יוצא דופן של רוקנרול!
 
עקבים: הקיץ ננעל המון עקבי רוקי נוחים במראה רוקנרול ובצבעים שמנת ושחור. זאת לצד נעלי עקב סטילטו צבעוניות  או יחד עם  משחקים של שקוף אטום, גזרת בלרינה רומנטית בקשירה וגם כנעל עקב "פיפ טו".
 
נעליים: נעליים שטוחות מכל הסוגים הן חגיגה אמיתית בקולקציה. בקולקציה פריטים ייחודים כמו נעל סירה כסופה עם עקב בהשראת שנות השישים, מוקסינים במראה וינטאג’ בשילוב שרשרת מתכת בחזית, ועוד.
 
הסניקרסים: נראה שגם בקיץ לא נפרד מהן. ב"שושו" דגמים צבעוניים שיתאימו במיוחד לקיץ. בקולקציה סניקרסים על עקבי רוקי נוחים או כמוקסין שטוחות או בגזרה ללא שרוכים! בצבעים מטאליים, נוצצות, מנומרות ועוד!
 
הנעליים של שושו


עמוד זה נצפה: 341 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור