חיפוש באינדקס עסקים

השעון הנכון לערב החג

פורסם מאת: בתאריך: 22 ספטמבר 2014

שעונים מזמן הפכו ממכשיר פונקציונאלי לסמל סטטוס ולאביזר אופנתי שמספר עלייך מי את, כמה כסף יש לך ומה הסטייל שלך. בניגוד לגאדג’טים ובגדים אחרים, סמל הסטטוס קיים אצל שני המינים, גברים ונשים כאחד. בעוד שבעבר היה נהוג לרכוש שעון אחד בכל כמה שנים, כיום השעונים הפכו לאביזר אופנתי שמשתנה בהתאם לבגד ולמצב הרוח, ובדיוק כמו שמיסטר הלפרין אומר על משקפיים, גם השעונים הפכו למוצר צריכה בסיסי ?.
לרגל ראש השנה ומסורת קניית המתנות (לעצמך ולאחרים) החליטה הסטייליסטית גאלה רחמילביץ’ ל- GALA’STYLE לעשות סדר ולגלות לך מה אומר עלייך השעון שלך, ועם איזה מהם כדאי לך להגיע לארוחת החג.


1.    הקלאסיים:
שעוני הזהב והכסף הקלאסיים הם תמיד הבחירה הבטוחה לשני המינים. הם משדרים יוקרה ועל זמניות ומשתלבים נהדר עם כל האאוטפיטים. מחד משדר נינוחות וקלאסיות, מאידך משדר שיעמום ובנאליות, על כן הקפידו לבחור שעוני זהב או כסף עם טוויסט מסויים כגון רצועה מתוכשטת או שיבוצי אבנים.

לארוחת החג: ללכת על בטוח ואם רוצים להסתיר את העובדה שחשבון הבנק לא מלא- הוא עושה נהדר את העבודה

2.    הצמידים:
מכיוון שכולם היום מחוברים למסך (הסמארטפון או המחשב) ואין להם צורך בשעון כמכשיר שמראה את השעה, אפשר לשדרג אותו ולהפוך אותו לתכשיט בפני עצמו או בקבוצת תכשיטים שמשדרגת את המראה. שעונים עם רצועות דקות של חוליות או חוטים מעניקים אשלייה שמדובר בצמיד מדליק. ניתן להוסיף לו גם צמידים מסביב למראה בוהמי מדליק, קליל ומיוחד.

לארוחת החג: מראה קליל ומשוחרר ’שלא דופק חשבון’. מושלם לכל מי שרוצה לשדר ’עסקים כרגיל’ ונינוחות (למרות הפאניקה מהדודה שמלחיצה על חתונה).

3.    המגניבים:
המגוון היום של רצועות ולוחות שעונים הוא עצום; החל מרצועות בצורות שונות ועד לוח שעונים בשילובי צבעים, הדפסים וטקסטורות. השעונים האלה מצהירים על אופי העונד או העונדת אותם. המתוחכם/ת יענדו שילובי לבן וכסף, זהב וכסף או ברונזה וכסף שיעניקו מראה יוקרתי, רציני ומלא אופי. הקולים/יות יענדו שעון עם רצועה צבעונית ולוח כסוף או מוזהב שיעניקו מראה צעיר, קליל אך מדוגם.

לארוחת החג: הפאשניסטים של המשפחה. אם המשפחה שלכם כמו שלי, ויש תחרות סמויה מי נראה הכי טוב בלי מאמץ, אזי השעונים המגניבים יעשו את העבודה נהדר עבורכם.

4.    הטרנדיים:
הטרנדיים האופנתיים לא פוסחים על עולם השעונים, החל מטרנד הפרחים ברצועות, שילובי עור מיוחדים, צבעוניות מדוייקת ושילובי טקסטורות שונות. יש לזכור שהשעונים האלה זכירים כי הם דומיננטיים ומיוחדים, על כן התחלופה שלהם תהיה גדולה יותר. הם מעידים על העונד/ת אופנתיות ואינדוודואליות.

לארוחת החג: האלמנט המושלם שיהפוך לשיחת הערב (במקום שידברו על דברים שאת ממש לא מעוניינת שכל הדודות תדברנה עליהם).

לבחירת השעון שיהלום את פרק ידך יש להקפיד על מספר דגשים:
1.    התאימו את גודל הרצועה לזרוע, אם ביצירת חור נוסף ברצועה או הקטנת חוליות. אין דבר פחות מחמיא מרצועה רופפת או חונקת.
2.    ביחרו לוח שעון שמותאם לגודל הזרוע שלכם; זרוע גדולה ודומיננטית לא תראה טוב עם שעון קטנטן. העדיפו שעון בינוני עד גדול. מנגד, אם הזרוע שלך קטנה, שעון קטן יעבוד נהדר.
3.    אוהבת שעונים קטנים אבל יש לך זרוע גדולה וזה נראה כאילו השעון חונק אותה? שלבי עם השעון מספר צמידים דקים וקלילים שיוסיפו נפח ושיק לטוטאל לוק.
4.     אל תפחדו משילובי צבעים וטקסטורות; היום יש רצועות פלסטיק, עור, מתכת וכו’. אל תחששו לנסות סגנון חדש ולהעיז לבחור לוח שעונים שהמספרים מודגשים בצבעים אחרים או בטקסטורות מיוחדות. זכרו, בניגוד לעבר, כיום שעונים הם טרנדיים ואופנתיים לכן העיזו לנסות סגנונות חדשים.
5.    שעונים יכולים להיראות יקרים ויוקרתיים מבלי לעלות הרבה כסף! כבר אמרנו שזה הפך למוצר צריכה בסיסי?



עמוד זה נצפה: 444 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור