חיפוש באינדקס עסקים

על דעה ותחרה קדומה…

פורסם מאת: barosh בתאריך: 22 ינואר 2009

 

התחרה כובשת את עולם האופנה כאשר מעצבי אופנה רבים יאמרו כי התחרה משדרת "נשיות על". התחרה משדרת רומנטיות וסקסיות, אך יחד עם זאת גם רכות נוסטלגית. בעבר היו הסבתות סורגות מפות ובגדים מתחרה. הניקובים בבד התחרה יוצרים אפקט מיוחד, האפקט שנוצר הוא זה שמשדר את המראה הקלאסי והסקסי במקביל. מראה אלגנטי ונקי אך עם נגיעות קטנות ועדינות של חושניות רומנטית וסקסית.
ככל שהזמן עובר כך התחרה עולה על פני השטח במגוון תחומים. התחרה היא כבר לא המפות הרקומות שסבתא סרגה, התחרה היא חלק בריהוט שלנו, בבגדים שאנו לובשים ואפילו בבשמים שבהם אנו מתבשמים. למשל הבושם החדש של כריסטינה אגילרה. הבקבוק מצטיין בפקק דמוי קריסטל, סרט סאטן זעיר וחמוקיים עדינים, והוא עטוף בתחרה שחורה. יש לו שיק נשי אמיתי המשקף את הרוח של כריסטינה: סקסית, אך מרומזת, פרובוקטיבית וכל כך יפה.אפילו בקמפיין הפרסומי ניתן לראות את כריסטינה על מערומיה, כאשר גבה עטוף בתחרה שחורה בטענה כי בושם הוא הדבר היחיד שאת צריכה לשים עלייך.
ג’ון גליאנו מציג שמלת סאטן ארוכה הנשפכת על הרצפה כמו בסיפורי האגדות. השמלה מורכבת משכבה של סאטן בצבע זהב ומעליה שכבה של תחרה שחורה ועדינה המעניקה לשמלה מראה סקסי וקלאסי בו זמנית. גם בדיזל בלק גולד אפשר למצוא פריטים שונים בשילוב בד התחרה. שמלות ערב קלאסיות וסקסיות במיוחד במראה השכבות בגווני שחור. השמלות מופיעות באורכים שונים ובשילובי פייטים ליצירת מראה אלגנטי ויוקרתי. אופציה נוספת לשלב תחרה היא דרך אקססוריז נכונים המשמשים פריטים נלווים. סווטש מציגה שעון עם רצועה מעוטרת בתחרה בגוונים של שחור ולבן ליצירת מראה קליל, מרשים וסקסי.

כריסטינה אגילרה.
כריסטינה אגילרה.

 
הבושם החדש של כריסטינה אגילרה.

ג’ון גליאנו מציג
ג’ון גליאנו מציג



עמוד זה נצפה: 416 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור