חיפוש באינדקס עסקים

הפנים החדשות של אסתי לאודר

פורסם מאת: barosh בתאריך: 30 נובמבר 2014

הפנים החדשות של אסתי לאודר

הדוגמנית המובילה קנדל ג’נר, "האינסטה-גירל האידיאלית" ותופעת המדיה החברתית,היא הדוברת החדשה של חברת אסתי לאודר

חברת אסתי לאודר הודיעה אמש כי החתימה את קנדל ג’נר, כוכבת האופנה פורצת הדרך וסנסציית המדיה החברתית לתפקיד "הפנים" החדשות של החברה.
קנדל תופיע בקמפיינים דיגיטליים, בטלוויזיה וכן בפרסום במגזינים ובעיתונות ותמלא תפקיד פעיל גם ברשתות החברתיות של אסתי לאודר.
"קנדל מגשרת בין העולמות של אופנת העילית, הבידור והמדיה החברתית, היא יפהפייה מודרנית המייצגת דור חדש של נשים החיות, נושמות ומשתפות בנושאי יופי, אופנה ואורח חיים,24/7, באופן משכנע מבחינה ויזואלית,""אמרה ג’יין הרצמרקהודיס, נשיאת המותג אסתי לאודר.
"היא נערת האינסטגרם האולטימטיבית ואנו נרגשים למנף את דמותה, את קולה, את האנרגיה שלה ואת כוח המדיה החברתית יוצא הדופן שלה כד ילהציג את אסתי לאודר למליוני נשים צעירות ברחבי העולם."
"זה באמת מרגיש כמו חלום לייצג מותג יופי כה אייקוני -זהו כבוד מדהים ואני מלאת ענווה," אמרה קנד לג’נר.
"התבשרתי על כך כאשר הייתי מאחורי קלעים בשבוע האופנה בפריז ומאז היה עליי לשמור את החדשות בסוד מוחלט. אני כה נרגשת לחלוק אותו כעתו להפוך לחלק מאסתי לאודר."
לקנדל יש מעל 30 מליון עוקבים במדיה החברתית – באינסטגרם,בטוויטר ובפייסבוק, מספר מדהים הממקם אותה כדוגמנית מספר 1 במדיה החברתית עם קהל עולמי הנמצא בצמיחה מהירה.
בשנה שעברה, קנדל חוותה בנוסף עלייה מטאורית בזירת היופי והאופנה שצוינה כעת עם החתימה עם אסתי לאודר.
כמו כן, בימים אלו מתפרסמת איתה כתבת אופנה בת 13 עמודים במהדורת דצמבר של Vogue האמריקאי שצולמה על ידי פטריק דמרשלייה.
קנדל ערכה את הופעת הבכורה שלה בשבוע האופנה בחודש פברואר, כאשר צעדה על המסלול בתצוגת סתיו/חורף 2014 של מארק ג’ייקובס.
מייד לאחר מכן הגיעה ההופעה הראשונה בהוט קוטור בתצוגה של שאנל , כמו גם קמפיין הפרסום הראשון שלה לג’יבנשי סתיו/חורף 2014.
מאז היא צעדה על מסלולי מעצבים מובילים כגון בלמיין, דולצ’ה וגבאנה ופנדי וכיבדה בנוכחותה את השטיחים האדומים ברוב האירועים העולמיים האופנתיים,כולל נשף הגאלה של המטרופוליטן, פסטיבל הקולנוע בקאן וטקס פרסי המוזיקה של MTV Video.
קנדל כבר עבדה עם כמה מצלמי האופנה המשפיעים ביותר בתעשייה,כגון פטריק דמרשלייה, מרטומרקוס, מריוס ורנטיו מיקאל ג’נסן והופיעה במגזינים רבים, החל במגזין האוונגרדי Love ועד לתנ"ך האופנה Vogue Paris, Wובמאמר מערכת בן שמונה עמודים ב- Interview, שאתר האינטרנט שלו קרס לאחר שהמאמר עלה לאוויר.
קנדל היא תומכת ותיקה של קרן ריאן סיקרסט, ארגון ללא כוונת רווח הפועל למען מתן השראה לנוער של היום באמצעות יוזמות ממוקדות בתחום הבידור והחינוך.
אודות אסתי לאודר
אסתי לאודר הוא מותג הדגל של קבוצת חברות אסתי לאודר בע"מ, הנמכר בלמעלה מ-150 מדינות.
אסתי לאודר ידועה במוצריה בעלי הטכנולוגיה המתקדמת והביצועים המעולים, עם מוניטין של חדשנות, תחכום, זוהר ואיכות בלתי מתפשרת.
אסתי לאודר מייצרת כמה ממוצרי טיפוח העור, האיפור והבישום האייקוניים ביותר בעולם, האהובים על ידי נשים ברחבי העולם.
קנדל ג’נר לאתסי לאודר


עמוד זה נצפה: 658 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור