חיפוש באינדקס עסקים

הסתיו – הטיימינג המושלם לטיפול בצלוליט ותחזוקת הגוף

פורסם מאת: RitaB בתאריך: 18 ספטמבר 2023

הסתיו – הטיימינג המושלם לטיפול בצלוליט ותחזוקת הגוף

הסתיו אוטוטו כאן, תחושת ההתחדשות כבר באוויר, זהו הזמן המושלם לטיפוח אישי של הגוף, טיפול בצלוליט בחודשים אלו יביא אותך לקיץ הבא עם עור חלק ומוצק הרבה יותר.

צלוליט, המכונה לעתים קרובות מראה ה"קוטג' או אפקט "קליפת תפוז", הוא תופעה שכיחה בקרב נשים בכל הגילאים. זה לא קשור רק למשקל. גם מי ששומרת על אורח חיים בריא עשויה להיאבק בצלוליט שמופיע עקב גורמים שונים כמו גנטיקה, שינויים הורמונליים ותהליך ההזדקנות הטבעי.

מותג הטיפוח ליראק פריז מציע את סדרת "בודי סלים" הכוללת שני מוצרים משלימים לטיפול בצלוליט ותחזוקת גוף אופטימלית: ערכת קריואקטיב לטיפול בצלוליט, הכוללת קרם ג'ל וגלגלת חיטוב ידנית לשימוש ביתי לטיפול ממוקד בצלוליט במהלך חודש ימים וקרם גוף "בודי סלים" לשימוש בתום חודש הטיפול לצמצום היקפים, חיטוב ופיסול הגזרה ולשימור התוצאות. הטיפול נעשה לאורך השנה בסייקל של שישה חודשים.

ערכת טיפול בצלוליט קריואקטיב – פתרון רב עוצמה במסע למאבק בצלוליט:

טיפול צלוליט חדשני המומלץ לשימוש פעמיים בשנה, במהלך הסתיו ובאביב, תזמון אסטרטגי המאפשר לטפל בצלוליט בזמנים בהם העור הכי נוח לשינויים להשגת תוצאות נראות לעין לאורך זמן. קרם ג'ל שבערכה פטנט רשום של ליראק פריז, מועשר בתמציות ג'ינג'ר וקפאין להעצמת האפקט. התכשיר נספג בעור באמצעות שימוש בגלגלת חיטוב לשימוש ביתי (פעמיים ביום במשך חודש ימים).

ברברה למפל, מנכ"לית ליראק פריז בישראל מדגישה את חשיבות העקביות בשימוש ואומרת: "חשיבות רבה יש לשימוש בערכת הצלוליט כל שישה חודשים, על מנת להעניק לעור את ההזדמנות להשתנות שינוי מעמיק. היישום התקופתי מייעל את ספיגת החומרים הפעילים ומשפר את השפעתם לאורך זמן."

קרם גוף מחטב בודי סלים- שמירת התוצאות וחיטוב:

קרם החיטוב בודי סלים משלים את תהליך הטיפול בצלוליט ומצמצם היקפים. זהו מוצר רב תכליתי לשילוב בשגרת היומיום ולשימוש ארוך טווח, לשמירת ההתקדמות שהושגה בשימוש בערכה. הנוסחה המתקדמת בריכוז גבוה מעניקה לחות ותחושה חלקה ונעימה יותר, בנוסף לצמצום ההיקפים.

שלבי הטיפול :

  1. טיפול בסיס בצלוליט- שימוש בערכת הקריואקטיב עם הגלגלת: תחילת טיפול מומלצת בסביבות חודש אוקטובר. פעמיים ביום, לפי ההוראות המפורטות, כשתי דקות בבוקר ובערב.
  2. המשך טיפול – לאחר חודש, עברי להשתמש בקרם החיטוב בודי סלים לשימור ושיפור התוצאה. המשך שימוש בקרם החיטוב במהלך החודשים עד לחזרה על טיפול הבסיס, מבטיח צמצום היקפים, חיטוב ושימור תוצאות הטיפול בצלוליט.
  3. לחגוג התקדמות: צלמי תמונות בתחילת התהליך ומדי חודש, כך תוכלי לשים לב לשינויים המתחוללים בגוף, בעור ובהיקפים. מדדי את ההיקפים בזמן השימוש בקרם החיטוב – זה יעזור למעקב. השינוי ההדרגתי יחזק את הביטחון ויניע להמשך המסע.
  4. התחדשות אביבית: בסביבות חודש אפריל, חזרי על טיפול בערכת הקריואקטיב כדי לשפר ולמצק עוד יותר את העור והעמקת התוצאות שהושגו.

 

לדברי למפל: "חשוב לציין שלהשגת תוצאות מרביות חשוב להקפיד בנוסף גם על תזונה נכונה ובריאה, אכילת ירקות מוגברת, שתיית מים מרובה ופעילות גופנית."

טיפול בצלוליט



עמוד זה נצפה: 79 פעמים