חיפוש באינדקס עסקים

המדריך השלם למתנות חג הפסח

פורסם מאת: RitaB בתאריך: 21 מרץ 2021

המדריך השלם למתנות חג הפסח!

 

חג הפסח כבר אוטוטו איתנו והשנה היציאה מעבדות לחירות מקבלת משנה תוקף, שהרי הפעם נחגוג את היציאה של העם היהודי מעבדות לחירות ובמקביל את היציאה המסתמנת, לפחות בישראל, מהסגרים ותקופת הקורונה, שפקדו את אזרחי העולם כולו בשנה החולפת. חג הפסח מהווה את החג הראשון בו תותר התכנסות משפחתית והשמחה רבה. כיאה לכל חג ומאורע מיוחד, רצוי לחגוג אותו גם במתנה לאלו האהובים לנו, שתפתיע ותעלה חיוך על פניהם. כיוון שעדיין רצוי להימנע מהתקהלויות ויציאות לקניונים ולמקומות המוניים, ריכזנו לפניכם את המדריך השלם למתנות חג, בעזרתו נוכל לדלג בקלילות מעל עשרת המכות ולבצע את הרכישה באופן ממוקד. אז מה קונים לאישה, בן הזוג, הילדים ולמארחים?

 

מתנות למארחים

במידה והצלחתם לדלג מעל מכת החג הראשונה שהיא כמובן מכת האירוח ואתם עתידים להתארח בארוחת החג אצל בני משפחה או חברים, מן הראוי שתפצו על טרחה הרבה עם מתנה יפה שתרגש ותשמח את המארחים. כיוון שלרוב מדובר במשפחה מארחת או בזוג, על המתנה להיות כזו פרקטית ושתמצא חן בעיני כל הצדדים המקבלים. מתנות אלו רצוי שיהיו כלליות יותר, מתחום עיצוב הבית, כדוגמת מצעים יפים לחדר השינה, כלי בישול ומטבח שתמיד רלוונטיים, אביזרי יין ולעיצוב שולחן החג, עציצים יפים, וכן פריטים אלקטרוניים שאינם אישיים ויבדרו את כל בני הבית, כדוגמת בידוריות ורמקולים ניידים, שניתן כיום למצוא במחירים סמליים ומאוד סבירים.

למארחים - אביזרי יין של סולתם החל מ9.90 ועד 59.90 שח צילום יחסי ציבור

למארחים – אביזרי יין של סולתם החל מ9.90 ועד 59.90 שח צילום יחסי ציבור

מתנה לבת הזוג

חג הוולנטיין אומנם נחגג לא מזמן, אך כל בר דעת עם מעט ניסיון בזוגיות יודע שהחוק הראשון לחיי זוגיות טובים יציבים הוא הענקת תשומת לב לבת הזוג בכל הזדמנות. לרוב לא מדובר בדרישה חמדנית או חומרנית, אלא כזו שמביעה רצון לתשומת לב. המתנה כמובן אינה חייבת להיות פומפוזית ויקרה, כי איך אומרת הקלישאה? העיקר החשיבה והכוונה! להבדיל מקניית מתנה למארחים, כאן הדגש הוא על תשומת לב אישית ועל המתנה להביע זאת. הבנאליים יבחרו בפרחים שתמיד נחמד לקבל, אך אם אתם באמת רוצים להפתיע, בחרו מתנה שאתם יודעים שבת הזוג רוצה, כדוגמת זוג נעליים עליהם הסתכלה לידכם בחלון ראווה.

לבת הזוג- שעון יד MISS-G, 970 שח, להשיג בחנויות השעונים המובחרות, יחצ חול

לבת הזוג- שעון יד MISS-G, 970 שח, להשיג בחנויות השעונים המובחרות, יחצ חול

מתנה לבן הזוג

גברים להבדיל מנשים הם לרוב יצורים הרבה יותר פרקטיים, שתמיד טוענים שיש להם כבר את כל מה שהם צריכים. אז מה בכל זאת רוכשים? נסו לחשוב על אופי בן הזוג. האם הוא כזה אופנתי שיתרגש משעון או חולצה יפה? האם כזה העוסק בספורט? אולי בכלל אוהב עבודות כפיים ויצירה? כמו כן, פריט טכנולוגי וגאדג'טי לרוב תמיד מתקבל בברכה. נסו לחשוב על תחביביהם ומה אוהבים לעשות בשעות הפנאי וקנו עבורם משהו שמתאים לעולמם.

לבן הזוג- שעון G-SHOCK דגם GM-110RB-2A, 1379 שח, להשיג בחנויות המובחרות ובאתר היבואן, יחצ חול

לבן הזוג- שעון G-SHOCK דגם GM-110RB-2A, 1379 שח, להשיג בחנויות המובחרות ובאתר היבואן, יחצ חול

מתנות לילדים

ילדים הם שמחה בעיקר כשהם מחייכים ומרוצים. מתי זה קורה? כשהם מקבלים מה שהם רוצים. החג הוא הזמן לשחרר ולתת להם לכייף. וותרו על מתנות חינוכיות ופנקו אותם בכאלו כיפיות. משחק או צעצוע תמיד ייעשו את העבודה. במידה והחלטתם ללכת על פריט לבוש או אקססורי, וודאו כי הילד או הילדה אכן חובבים אופנה, אחרת המתנה תפספס את המטרה ותהיה יותר עבור ההורים ולא עבורו או עבורה. ילדים פחות טובים בלהסתיר את רגשותיהם ותדעו שבחרתם טוב כשתראו חיוך גדול והתרגשות בעיניהם.

לילדים- שמיכת פעילות התפתחותית מבית NUBY, 43.90 שח, להשיג ברשתות השיווק המובחרות, כרמל שמם

לילדים- שמיכת פעילות התפתחותית מבית NUBY, 43.90 שח, להשיג ברשתות השיווק המובחרות, כרמל שמם

מתנה כיף לקבל אבל גם כיף גדול לתת. נכון שקודם כל חשובה הכוונה, אבל רצוי לעשות את המקסימום כדי שלאחר שטרחנו, חיפשנו וקנינו ממיטב כספנו, המקבל יאהב אותה. במידה ולא? לא נורא, פשוט זכרו לצרף פתק החלפה. חג שמח!!



עמוד זה נצפה: 499 פעמים