חיפוש באינדקס עסקים

הסרת שיער בקיץ – זה אפשרי

פורסם מאת: barosh בתאריך: 16 יולי 2010

 

הסברה הרווחת היא שלא ניתן להסיר שיער לצמיתות בקיץ. ההסבר למיתוס הזה פשוט, הסרת שיער בלייזר בנויה על טכנולוגיה שבה קרן הלייזר מתמקדת בפיגמנט הכהה בשורשי השיער וכך מגיעה אל השורש והורסתהסרת שיער בקיץ - זה אפשרי אותו. התוצאה של פעולה זו היא הסרה של השערה והפסקת צמיחתה.

הבעיה בפעולה זו מתחילה בשני מצבים: כשהשיער בהיר ופיגמנט השערה בהיר מכדי שקרן הלייזר תוכל להתמקד בו באופן אפקטיבי והבעיה הנוספת היא שבהחלט לא מומלץ להיחשף לשמש בתקופת הטיפול להסרת שיער בלייזר, כיון שהצריבה התת עורית שקרן הלייזר מייצרת עלולה להפוך לכתם כהה בעור, שיישאר לצמיתות במקום השערה.

העניין הוא שהסרת שיער לצמיתות אינה מתבצעת רק באמצעות לייזר. ישנן מספר אופציות מצוינות ויעילות מאוד להסרת שיער לצמיתות שלא באמצעות קרן לייזר. שימוש בשיטות אלה מבטל למעשה את שתי הבעיות שהזכרנו למעלה ומאפשרים גם לבעלי שיער בהיר לעבור טיפול הסרת שיער כמו גם מאפשרים לעבור טיפולי הסרת שיער לצמיתות בכל עונות השנה, גם בקיץ!

השיטה המובילה בעולם להסרת שיער לצמיתות שמאפשרת גם טיפול לבהירי שיער וגם טיפול בקיץ היא הסרת שיער SHR. הטכנולוגיה עליה מבוססת שיטת הסרת שיער זו היא שימוש באנרגיה אופטית – אנרגיית אור. מכשיר ה-SHR פולט פולסים מהירים של קרני אור ממוקדים המאפשרים חימום הדרגתי של האזור המטופל ופגיעה בשורשי השיער באזור המטופל.
המאפיינים המייחדים שיטה זו מול שיטות להסרת שיער אחרות הם:

  1. הסרת שיער באמצעות טכנולוגיית SHR אינה מכאיבה.
  2. הטיפול נעשה על שטחים שלמים ולא שערה-שערה, כך שהיא מהירה יותר.
  3. השיטה מתאימה לכל סוגי העור וצבעי השיער (גם הבהירים ביותר).
  4. הסרת שיער בטכנולוגיית SHR אינה מגבילה את המטופל מלהיחשף לשמש.

לפיכך שיטת הסרת השיער לצמיתות SHR פורצת את ההגבלה על הסרת שיער בקיץ ומאפשרת טיפולי הסרת שיער לצמיתות כל השנה. המטופל/ת יכול להמשיך ללבוש בגדים שחושפים את העור לשמש, להמשיך ללכת לים או לבריכה ולמעשה להמשיך וליהנות מהקיץ ללא חשש מפיגמנטציה או נזקים אחרים לעור.

הסרת שיער בקיץ – זה אפשרי.
באדיבות: GREATLOOKS, קליניקה לאסתטיקה רפואית בשרון.



עמוד זה נצפה: 524 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור