חיפוש באינדקס עסקים

הסדרה הטבעית Pantene Pro-V

פורסם מאת: barosh בתאריך: 3 אוגוסט 2010

 

היום יותר מתמיד, מתלבטות הצרכניות בין חיבור לטבע בחיי היום-יום, לבין הרצון לאמץ את פריצות הדרך הטכנולוגיות והמדעיות החדשות ביותר של המאה ה-21. האתגר של תעשיית היופי הוא למזג את הסדרה הטבעית Pantene Pro-Vהביולוגיה והטכנולוגיה וליצור מוצרים בהשפעה טבעית, המועצמים בעזרת המדע ומציעים ביצועים מעולים.
כיום, מחפשים צרכנים מוצרים המכילים רכיבים ממקור טבעי, וביחד עם זאת אינם רוצים לוותר על התוצאות שמספקים מוצרים המבוססים על טכנולוגיות מתקדמות.
לשם כך פיתחו מומחי פנטן את סדרת הטבע  Pantene Pro-V Nature Fusion החדשה ופורצת הדרך, הרותמת את הטוב ביותר שיש לטבע להציע ומשלבת אותו עם הטכנולוגיה המתקדמת בה עושה שימוש פנטן מזה שנים רבות בהצלחה יוצאת מן הכלל. 
הסדרה הטבעית של Pantene Pro-V Nature Fusion, כוללת 3 שלבים:

  1. ניקיון – שמפו
    שמפו Pantene Pro-V Nature Fusion מספק שכבת הגנה מפני החיכוך שגורם הסירוק. מסייע לחיזוק סיב השערה עד פי 10* ומותיר את השיער רך יותר למגע. 
      
  2. רכות – מרכך
    מרכך Pantene Pro-V Nature Fusion מבודד את קווצות השיער המופרדות ומסייע בבניה מחדש של השערה. כמו כן המרכך מסייע לחיזוק השיער תוך ריכוך עמוק של זקיקי השיער שניזוקו* עקב חיכוך.

      
  3. הזנה ושיקום – מסיכת הזנה וסרום מחזק
    מסכת שיקום אינטנסיבית של Pantene Pro-V Nature Fusion מכילה כמות כפולה של חומרי ריכוך מאשר מרכך רגיל. חומרים אלה מזינים, משקמים** ומחזקים את השיער מפני נזק נוסף.

סדרת  Pantene Pro-V Nature Fusion הנו הקו הראשון של מוצרי טיפוח שיער, העושה שימוש בצמח הכסיה. יתרונותיו של הצמח מספקים מענה לצורך במראה שיער חזק, באופן נראה לעין. מזרעי הכסיה, הצומח בהודו, בסין וגם בחממות בנגב הישראלי, מפיקים את פולימר הכסיה, אשר מסייע בשמירה על ברק השיער ועוזר להגן על השיער מפני נזקים הנגרמים לו בשל חיכוך. התוצאות לאחר השימוש הן ברק יפהפה וסיב השערה חזק עד פי 10*.
* כנגד נזק הנגרם מסירוק ועיצוב בהשוואה לשמפו ללא רכיבי ריכוך
** שיקום לשיער רך ומבריק



עמוד זה נצפה: 402 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור