חיפוש באינדקס עסקים

הנעליים האהובות באינטרנט בלי למדוד

פורסם מאת: barosh בתאריך: 10 אפריל 2018

הנעליים האהובות באינטרנט בלי למדוד

מותג הנעליים הוותיק "ברונקס" זיהה את הפוטנציאל ברשת והצליח למנף את עצמו מחדש בעזרת אתר אונליין שגורף הצלחה מסחררת ברשת!

אם עד לפני כמה שנים רק מספר קטן יחסית של ישראלים בחר לעשות שימוש ברשת בכדי לקנות מוצרים מחו"ל וגם מהארץ, הרי שבחמש השנים האחרונות עבר תחום האופנה מהפכה דיגיטלית רצינית והפך למעצה עסקית עצומה שגורמת לסגירתם של אלפי רשתות וחנויות קמעוניות מדי שנה.

אם נדמה לכם שכל מי שאתם מכירים מזמין מחנויות בחו"ל נעליים ובגדים של המותגים הכי מוכרים ופופולאריים, אז תהיו בטוחים זה לא רק בראש שלכם. זה ממש לא חדש כי כבר לפני שלוש שנים קמעונאית האינטרנט eBay הכריזה על הפיכתה של ישראל למעצמת קניות אונליין. כבר אז דובר רבות על הירדמותם של העסקים הישראליים אל מול העולם וחנויות האונליין, אך היו כאלו שגם זיהו את הפוטנציאל האדיר ברשת ומיהרו להמציאם מחדש.

מותג הנעליים הוותיק "ברונקס"

מותג המגפיים הוותיק, ברונקס, כבש את הארץ במשך יותר מ 20 שנים, עם מגפי נוחות איכותיות, אבד מהמדפים, חזר לפני 3 שנים עם אתר אינטרנט שהחזיר עטרה ליושנה ובמקביל מפתח יום יום קהילה מורחבת של מכורות המותג ברונקס בפייסבוק.
​ומספרם רק גדל וגדל מדי יום​ הדגמים הקלאסיים, שהלקוחות רצו לקנות מכל הארץ נראו ברשת והקונות שהפכו ב​משך השנים לצרכניות מכורות של המותג חזרו וקנו בהמוניהם מהאינטרנט​.

מותג הנעליים הוותיק "ברונקס"מותג הנעליים הוותיק "ברונקס"

המותג הוותיק מוכר בזכות הייצור הישראלי כחול לבן המקפיד על איכות ללא פשרה, נוחות הדגמים המותאמת לכף הרגל וייחודם של החומרים האיכותיים שמהם מיוצרים המגפיים.

לקולקציה הקלאסית של המגפיים הצטרפו לאחרונה כפכפים ונעלי נוחות לתקופת האביב.
המגפיים מיוצרות במיוחד ללקוחות השבויות, שיכולות לבחור במספר צבעים וגובה פלטפורמה כרצונם.  על פי נתוני החברה נמצא כי ישנו גידול מתמיד ברכישות באתר החברה מאמצעי המדיה השונים, בשנה האחרונה נמצא נתון מדהים של 40% עלייה במכירות לעומת השנה אשתקד.​

מותג הנעליים הוותיק "ברונקס"מותג הנעליים הוותיק "ברונקס"מותג הנעליים הוותיק "ברונקס"

מחברת ברונקס נמסר: "לפני שנים חשבנו שהשיא מאחורינו, אך לשמחתנו הרבה, השכלנו לזהות בזמן את המתרחש  באינטרנט וכך מינפנו את המותג בכל אמצעי הדיגיטל שעמדו לרשותנו​ עם קולקציה חדשה לצד הדגמים הקלסיים האהובים. בהתחלה חששנו שהלקוחות לא תקבלנה את העובדה שכעת הן צריכות לרכוש  באינטרנט ​את הנעליים האהובות עליהן  אפילו בלי למדוד, אך נוכחנו לגלות שטעינו, הלקוחות קונות באהבה ושמחות על השינוי המבורך.״

מותג הנעליים הוותיק "ברונקס"



עמוד זה נצפה: 624 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור