חיפוש באינדקס עסקים

הנדסי לך שפתיים אידיאליות

פורסם מאת: barosh בתאריך: 11 אוגוסט 2009

בעבר נהגה הפאציינטית להציג בפני הפלסטיקאי תמונות של השפתיים אותם רצתה לסגל לעצמה, בעיקר מתוך מגזיני אופנה. ד"ר רון עזריה, מומחה לכירורגיה פלסטית – "לדאבוננו, התוצאה המתקבלת בפועל, לא תמיד עולה בקנה אחד, עם רצונה של הפאציינטית".
אם כך, כיצד עלינו ליצור את התבנית המדויקת הכוללת בתוכה את השפתיים האידיאליות לתווי פנינו, לפי גודל האף, היחס בין האף והשפתיים ומיקומם של האיברים בפנים?
ד"ר רון עזריה, אסף למעלה מ-150 תמונות של דוגמניות על, מהעשור האחרון הזין אותן למחשב ויצר תבנית אידיאלית לשפתיים, עפ"י תרבות המערב. עזריה שקד ופיתח תוכנת שפתיים מושלמות, אותה ניתן להוריד מהאתר שלו בקלי קלות ובעזרת כל תכנת גרפיקה פשוטה, תוכל הפציינטית העתידית להתאים לעצמה בבית את התבנית, לפי מיקום זווית העין, כנפי האף וזוויות הפה. לקליניקה של הפלסטיקאי תגיע המטופלת רגועה, עם מראה מגובש רצוי והחלטה שנלקחה לאחר מחשבה ארוכה. לפי התבנית הנבחרת יותאמו לה, כמובן, זוג השפתיים האידיאליות.התבנית מסייעת בחישוב עד כמה רצוי לשנות את השפתיים ומהי מידת העובי הנחוצה. מהו המיקום האידיאלי של השפה יחסית לאף, ואיזה צורה כדאי ליצור בשפה העליונה. מסקנות מעניינת שעולה ממחקרו של ד"ר עזריה: שפתיים תחתונות קעורות הינן שכיחות באופן מובהק אצל דוגמניות! רוב השפתיים העליונות יהיו קעורות או בקו ישר, קיימים מעט מאוד מקרים בהם השפתיים קמורות (להבדיל ממה שהיה מקובל בראשית המאה ה-20 ששחקניות היו מבליטות ומדגישות את קמירות השפתיים עד למצב שבו צבעו רק את החלק המרכזי של השפה העליונה והתחתונה).

ד"ר רון עזריה מומחה לכירוגיה פלסטית
ד"ר רון עזריה מומחה לכירוגיה פלסטית



עמוד זה נצפה: 397 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור