חיפוש באינדקס עסקים

המשביר לצרכן – קולקציית אביב קיץ 2009 לנשים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 21 מאי 2009

 

רשת המשביר לצרכן מציגה קולקציית אביב קיץ 2009 עשירה ורעננה לנשים. הקולקציה מתאימה לכל קשתהמשביר לצרכן - קולקציית אביב קיץ 2009 לנשים הגילאים ומאפשרת בחירת בגדים אופנתיים לצד בגדי נוחות לנשים.
בקולקציה ניתן למצוא את גזרות מובילות כגון מכנס עם מותן גבוה, מכנסיים מתרחבים, ג’ינס דק כולל בשמלות ובחצאיות ולא רק כמכנס 5 כיסים קלאסי, ג’ינסים בצבעים, פליסה גם בחצאיות ושמלות וגם בסרטי קישוט, חצאיות ושמלות מקסי, קולור בלוקס – חיתוכים צבעוניים על גבי הבגד, אוברולים, שרוולים מעניינים: קימונו, עטלף, בלון ומניפה, שמלות בכל העיצובים, הצבעים והדוגמאות, גזרת קומות – שמלות חצאיות וטופים עם קומות, פרחים – דפוס מוביל העונה. 
העונה ניתן למצוא בקולקציה 4 טרנדים מובילים:
טרנד שנות ה-50
טרנד אופנתי מוביל, השואב השראתו משנות ה-50’ הנוצרת מערבוב פריטים בהשראת התקופה ובצבעוניות מתקתקה ומפתיעה בגווני גלידת שרבט.
טרנד החיים הפשוטים
אחד מהטרנדים הבולטים העונה, המופיע כתגובת נגד לכאוס העולמי ומאחד בתוכו את כל מה שמייצג סגנון חיים השואף לפשטות וביתיות. בקולקציה ישנה חזרה לבדים הפשוטים, גזרות נוחות ונגיעה בעבודת יד כגון רקמות.
טרנד גלאם
מראה עשיר נשי וסקסי, בהשראת עולם הזוהר של שנות ה-60 וה-70 מעורבב עם מראה שבטי מתוחכם. בקטגוריה זו ניכרת גם השפעתן האקזוטית של דיוות כגון אימאן ומרי הלווין, בלוק זוהר מסתורי וסקסי.
הגזרות בקטגוריה זו נשפכות וזורמות ולצידן ישנם גזרות מחויטות וצמודות. הבדים הינם סאטנים, ג’ינס כהה, בדי שיפון מודפסים, דפוסי חיות ודפוסים טרופיים.
טרנד שנות ה-80’
שנות ה-80’ עדיין כאן, והפעם במראה המושפע מעולם הריקוד והספורט. סרטים כמו "פלאשדאנס", "תהילה" מהווים מקור להשראה למראה אופנתי הנ"ל. מראה השכבות הספורטיבי פונקציונאלי ונוח, מהווה במה למשחק יצירתי של שילובי פריטים וצבעים.

 



עמוד זה נצפה: 520 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור