חיפוש באינדקס עסקים

המראה הנכון לולנטיין 2020

פורסם מאת: RitaB בתאריך: 20 ינואר 2020

ולנטיין 2020 עד קצות הציפורניים

זה מתקרב, ולנטיין 2020 כבר מעבר לפינה.
וגם את רוצה להיראות נפלא בערב הרומנטי הזה, לחגוג את חג האהבה במראה רומנטי, נשי ורך.

חברות הטיפוח והיופי מתגייסות למטרה הזו ומציעות ליינים של מוצרים המיועדים ליצור מראה רומנטי של וולנטיין, ואנחנו מרכזים עבורך כמה מהרעיונות שהן מעלות.

מראות ולנטיין של מותג הלקים הניו יורקי essie

חג הולנטיין מעניק לנשים את ההזדמנות המושלמת לצאת בהצהרה ולהעז ועם זאת לשמור על מראה עדין ורומנטי,  באמצעות משחק עם גוונים אדומים ומראה מנצנץ!

מאיה לזר, מנהלת הדרכה ESSIE, מציעה שני לוקים על זמניים לערב הרומנטי:

מראה פסים שובבים

שלב 1 : תחילה יש למרוח שכבה חלקה ואחידה לאורך הצד השמאלי של הציפורן. ניתן להשתמש בלק אטום בגוון אדום עמוק  A-LIST.

שלב 2 : להמשיך עם שכבה חלקה ואחידה לאורך הצד הימני של הציפורן עם לק אטום בגוון ורוד ניוד FIJI.

שלב 3: לאחר המתנה של כחצי דקה למרוח פס לאורכה של הציפורן ובמרכזה בין שני הגוונים. כדאי לבחור בלק אטום אפור-כחול  COCKTAIL BLING. טיפ – ניתן להיעזר במדבקה או בסלוטייפ משני צדדיי הציפורן ליצירת קו ישר במיוחד.

שלב 4: לסיום יש למרוח טופ מקצועי Good to go.

מראה אומברה מנצנץ – מראה רומנטי

מעניק מראה רומנטי, החוכמה היא להקפיד על צבעים מלכותיים עם עוצמה של צבע, נצנוץ וברק.

שלב 1: תחילה יש למרוח שכבה חלקה ואחידה של לק אטום A-LIST.

שלב 2: יש להמתין כחצי דקה ליבוש קל והניחי בתפיחות קלילות לק נצנצים בצידי הציפורן. טיפ – למראה ססגוני ניתן למרוח 2 שכבות של לק מנצנץ בגוונים שונים.

שלב 3:  לסיום יש למרוח טופ מקצועי Good to go.

מראה ולנטיין של מותג הלקים ESSIE, צילום יחצ חול מראה ולנטיין של מותג הלקים ESSIE, צילום יחצ חול

קולקציית חולצות טי שירטס במהדורה מיוחדת בהשראת חג האוהבים

רשת האופנה לנשים "גולברי" משיקה לרגל הוולנטיין, הוא חג האהבה המצוין בישראל ובכל העולם, שחל ב- 14.02, קולקציית חולצות טי שירט ייחודית במהדורה מיוחדת בשילוב הדפסים, סלוגנים ואלמנטים רומנטיים שעוצבו בהשראת חג האוהבים הבינלאומי.

קולקציית וולנטיין מציעה שלושה דגמי טי שירטס בגזרות נשיות, מחמיאות, אופנתיות ופרקטיות, המיועדות לשימוש יום יומי.

הפריטים בצבעי שחור ולבן מבד עשיר ואיכותי, עוצבו עם נגיעות קלות של מוטיבים המושפעים מחג האהבה, כמו: לבבות וסלוגנים עם נצנוץ של אהבה.

מעצבת הקולקציה, לינור גולברי אגסי, אומרת: "הפריטים מתאימים ללוק קז'ואל, יומיומי, פרקטי, שאינו מתאמץ וניתן לשלב אותם עם ג'ינס, מכנסיים מחויטים או חצאית"

תמונות: ניר יפה
לוק בוק: עמיר צוק

גולברי ולנטיין 2020 גולברי ולנטיין 2020 גולברי ולנטיין 2020מקום חדש ומומלץ לפינוק זוגי בלוולנטיין דיי

ספא "אורבן שבע" ברחוב איינשטיין בת"א
משיק מגוון חבילות טיפולים זוגיים – נחשקים
כולל ארוחת ערב רומנטית

לרגל הוולנטיין דיי, שחל ב14.02.2020, ספא אורבן 7 החדש, הממוקם ברחוב איינשיין 7 בתל-אביב, משיק לזוגות אוהבים מגוון חבילות טיפולים זוגיים.

החבילה המפנקת כוללת עיסוי של 60 או 90 דקות, לבחירה, ארוחה זוגית במסעדה אסיאתית "טאטאמי" הצמודה למקום ופינוק מיוחד בחדר מנוחה בסיום הטיפול: בקבוק שמפניה וצלחת תותים.

בין טיפולי הדגל לזוגות: תאי אויל – עיסוי תאילנדי בשיטה ייחודית , רויאל תאי מסאג' – עיסוי תאילנדי מסורתי ופוט מסאג' – עיסוי כפות הרגליים מרגיע.

ניתן לערוך את העיסויים בחדר זוגי מרווח וכך גם בחדרים בודדים. בנוסף, קיים במקום חדר משותף מפנק בו ניתן לקיים עיסוי בו זמנית של 2 או 3 זוגות חברים.

THAI OIL (תאי אויל) זוגי
עיסוי תאילנדי בשיטה ייחודית המשלב בין מזרח למערב דרך שילוב טכניקות עיסוי מגוונות. הטיפול כולל לחיצות ומתיחות בכל אזורי הגוף מכף רגל ועד ראש, לשחרור השרירים התפוסים. כמו כן הטיפול כולל אבנים חמות, הפועלות להפגת מתחים ולחצים. בסיום התהליך ניתן להרגיש שחרור של כל חלקי הגוף. לאורך כל הטיפול נעשה שימוש בשמן קוקוס המוכר בזכות סגולותיו הרבות.

 

ROYAL THAI MASSAGE (רויאל תאי מסאג') זוגי
עיסוי תאילנדי מסורתי המשלב לחיצות איטיות בכל חלקי הגוף, תוך שחרור שרירים, לחיצות ומתיחות. זהו טיפול המוכר בתאילנד גם כתרגול יוגה פסיבי, הפועל לגמישות הגוף מכף רגל ועד ראש. העיסוי מתבצע בלבוש בגדי טיפול מיוחדים.

FOOT MASAGE (פוט מסאג') זוגי
עיסוי רגליים תאילנדי מסורתי, שמטרתו להקל על עומס כפות הרגליים לאחר עמידה ממושכת. העיסוי מתמקד בחצי הרגל התחתונה ומשלב לחיצות ומתיחות. הטיפול מתבצע בשילוב שמן קוקוס ומשכה תאילנדית מיוחדת הפועלת לשחרור שרירים תפוסים. בסיום הטיפול המעסה מקדיש מספר דקות לטובת עיסוי ייסודי של הגב, הכתפיים והראש, בעזרת לחיצות באזורים אלה.

וולנטיין דיי בספא שבע אורבן וולנטיין דיי בספא שבע אורבן וולנטיין דיי בספא שבע אורבןצילום אלעד גוטמן

שרשרת שמבטאת אהבה!

מותג התכשיטים הישראלי- בינלאומי BLOOM המיוצר כחול- לבן ומשווק במעל ל- 25 מדינות ב-5 יבשות בעולם ומתמחה בתכשיטים העשויים זהב 18 קראט ומשובצים יהלומים איכותיים, מתכונן לוולנטיין שיחול ב- 14 בפברואר ומציג אופציות רבות לשרשראות עם תליוני לבבות שישמחו את לבבה של כל בת זוג!

תכשיטים בכלל ויהלומים בפרט תמיד היו ותמיד יהיו המתנה האולטימטיבית שתשמח כל אישה ותבטא אהבה. פשוט אי אפשר לטעות כאשר מביאים תכשיט המעוטר בלבבות, שמבטא אהבה גם בלי לומר מילה. לכבוד חג האהבה מציע המותג מגוון רחב של שרשראות תליון עם לבבות בדוגמאות שונות. השרשראות ככל תכשיטי המותג עשויות כולן מזהב 18 קראט ומשובצות יהלומים איכותיים.

בין התליונים בקולקציה ניתן למצוא לבבות בכל הגדלים, לב בתוך לב, כאלו המשובצות שילוב של יהלומים שחורים ולבנים, לב בתוך עיגול ועוד. את השרשראות והתליונים ניתן להשיג בזהב צהוב, לבן או רוז גולד לבחירה. כמו כן, ניתן לבחור שרשרת מהקולקציה הקיימת אשר עוצבה מראש ע"י מעצבי המותג ואף להזמין שרשרת בעיצוב אישי בתוספת תשלום.

קולקציית שרשראות לב לוולנטיין מבית BLOOM תכשיטי יוקרה, אלכס קוצ'רנקו

קולקציית שרשראות לב לוולנטיין מבית BLOOM תכשיטי יוקרה, אלכס קוצ'רנקו

קולקציית שרשראות לב לוולנטיין מבית BLOOM תכשיטי יוקרה, אלכס קוצ'רנקו

קולקציית שרשראות לב לוולנטיין מבית BLOOM תכשיטי יוקרה, אלכס קוצ'רנקו

קולקציית תכשיטי סברובסקי וינטאג' אלגנטית בהשראת סגנון הבארוק

מותג התכשיטים סברובסקי לפלאנט
משיק לרגל חג האהבה ויום המשפחה
את קולקציית Black Baroque Pendant
קולקציית תכשיטי סברובסקי וינטאג' אלגנטית בהשראת סגנון הבארוק

 

מותג התכשיטים סברובסקי לפלאנט – בית של מותגים משיק לרגל חג האהבה ויום המשפחה את קולקציית Black Baroque Pendant, קולקציית וינטאג' אלגנטית ורומנטית, בהשראת סגנון העיצוב של תקופת הבארוק מהמאה ה-16.

קולקציית Black Baroque Pendant של סברובסקי לפלאנט, קולקציה בעיצוב א – סימטרי עם מוטיב לב מרכזי, בצבעים מנוגדים, צדו האחד של התכשיט רך ורומנטי בצבעוניות של זהב עם אבני סברובסקי שקופות וצדו השני דרמטי עם אבני סברובסקי באדום בוהק ושחור. הקולקציה מציעה טבעות, עגילים צמודים, עגילים נופלים ושרשרת במראה תואם.

הקריסטלים של סברובסקי מיוצרים בעיירה וואטנס שבאוסטריה. המותג מיקם עצמו בצמרת העולמית בעיקר בזכות שיטת חיתוך הקריסטלים הייחודית שלה.

סברובסקי לפלאנט צילום איימי טל

סברובסקי לפלאנט, טבעת, צילום יחצ חו"ל סברובסקי לפלאנט צילום איימי טל



עמוד זה נצפה: 733 פעמים
תגיות: