חיפוש באינדקס עסקים

מינוי חדש בלוריאל ישראל

פורסם מאת: RitaB בתאריך: 15 ינואר 2019

דניאלה פרוסקי-שיאון מונתה בימים אלה למנהלת התקשורת והאחריות התאגידית בלוריאל ישראל. דניאלה תצטרף להנהלת החברה ותדווח למנכ"ל לוריאל ישראל, אלי שגיב.

במסגרת תפקידה, תוביל דניאלה את האסטרטגיה התקשורתית של לוריאל ישראל בתוך החברה ומחוצה לה,ואת התקשורת התאגידית מול המדיות השונות. דניאלה תשמש גם כדוברת החברה וגם כמנהלת האחריות התאגידית.
דניאלה הינה בוגרת תואר ראשון ושני ביחסים בינלאומיים ומדע המדינה מהאוניברסיטה העברית. כמו כן, הינה בוגרת תכנית המנהלים של INSEAD ביזמות חברתית ותכנית העמיתים של מרכז השל (heschel) לקיימות.

דניאלה פרוסקי שיאון- צלם סיון פרג

דניאלה פרוסקי שיאון- צלם סיון פרג

במשך דרכה המקצועית מילאה דניאלה תפקידים ניהוליים בארגונים חברתיים שונים, ובחברות ייעוץ לאחריות תאגידית. בשנת 2010, הצטרפה לקבוצת שטראוס ושימשה שם כמנהלת תקשורת פנים ארגונית וקיימות גלובלית. בתפקידה הובילה מהלכים אסטרטגיים ורבי השפעה בתחומים אלה והטמיעה בהצלחה תכניות עבודה חוצות ארגון.

לדברי אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל: "אנו שמחים על הצטרפותה של דניאלה ללוריאל ישראל. דניאלה מגיעה אלינו עם ניסיון רב בתקשורת וקיימות, שני נושאים שנמצאים בליבת העבודה של לוריאל ישראל. אני מאמין שדניאלה מביאה רוח חדשה ומומחיות שיסייעו לנו להמשיך ולפתח את התפיסה האסטרטגית והתכניות החשובות שמובילה לוריאל ישראל בתחום האחריות התאגידית".

 



עמוד זה נצפה: 1,197 פעמים