חיפוש באינדקס עסקים

הכל על השולחן: אפריל פינות אוכל בהתאמה אישית

פורסם מאת: barosh בתאריך: 9 יוני 2020

פינת אוכל היא כבר מזמן לא עוד רהיט או מוצר בסיסי שנמצא בכל בית. מדובר באחד האלמנטים השימושיים ביותר שכל קורת גג זקוקה לו. מאוכל טוב ואהוב שממלא אותנו באושר ועד זמן רגוע עם המשפחה – פינת האוכל היא המקום שבו כל אחד ואחת נמצאים בקשר עם הטעמים והאנשים האהובים בחייהם. זהו המקום לאכול, לארח, לשוחח, לקחת רגע של קפה עם בני הזוג או זמן למשחק עם הילדים. זהו מרכז הבית, שחלק אדיר מהחיים מתרחש בו ולכן עליו לשרת כל פונקציה וצורך קיימים. מי שמעוניין להגשים את כל אלו וליהנות מהתאמה מדויקת, איכות משובחת ומראה שקולע במדויק לטעם וההעדפה האישיים, יוכל להגיע אל אפריל פינות אוכל המייצרים פינות אוכל בהתאמה אישית.

המבחר עצום, ההתאמה אישית

הצרכים האינסופיים שאמורה פינת האוכל למלא בבית, זיכו אותה בנישה משלה בתחום עיצוב הפנים. לא רק הנראות חשובה ויש מקום להתלבט על כלל החומרים, הצבעים, הגודל, סוג הפתיחה של השולחן ועוד המון אלמנטים, שאמורים לייצר תוצאה קולעת לכל הציפיות. על הרעיונות, האפשרויות וההשראה שתוכלו לקבל בנושא אמון אולם התצוגה החדשני של אפריל פינות אוכל: לא פחות מ-400 מ"ר של פינות אוכל מכל סגנון וצורה שתוכלו לדמיין. מעצב הפנים ליעד יוסף שנבחר לעצב את החנות הקנה לה מראה מוקפד ומרשים, שקשה להפסיק להתפעל ממנו. לא עוד חנות רהיטים סטנדרטית, אלא מקום עם נשמה וסגנון שבו תוכלו ליהנות מחוויית קנייה ייחודית.

מחנות קטנה לשלושה אולמות תצוגה

הסיפור של אפריל פינות אוכל החל בחנות קטנה וצנועה שפתח נגר בשם יצחק סרויה. שנים של עבודה קשה הביאו אותו לבסוף לעמוד בראש חברת ייצור ומכירה לפינות אוכל ומזנונים, שאותה מנהלים כיום שלושת בניו: קובי, שרון ודודו. כיום אפריל פינות אוכל היא אחת החברות היצרניות הבודדות שנותרו בשוק הישראלי ובבעלותה שלושה סניפים: קרית ביאליק, שדות ים ועפולה.

ייצור כחול-לבן

מפעל הייצור של אפריל פינות אוכל ממוקם באזור התעשייה בקרית ביאליק, ממש מאחורי אולם התצוגה. כאן מיישמים כל רעיון ודרישה אפשריים של הלקוחות. בין אם ראו פינת אוכל מסוימת בקטלוג, התלהבו מפינת אוכל בחנות אחרת אך הגודל, הצבע או החומרים לא התאימו ובין אם דמיינו בעיני רוחם את פינת האוכל המושלמת. הנציג המלווה אתכם כלקוחות בחנות, ישמע מכם לגבי הצרכים והרצונות. תוכלו להחליט על המבנה והמידות, על סוג המשטח, הרגליים, החזית, אופן פתיחת השולחן (במידת הצורך) וכמובן הצבעים. כל אלו יועברו אל המפעל ומלאכת הייצור תתחיל.

שילוב בין עבודת יד לטכנולוגיה מתקדמת

פינות אוכל בייצור ועיצוב אישיים יתאימו לכל מי שמחפש התאמה מדויקת לצרכיו, מבלי להתפשר על שום פרט ברמת הגימור ובאיכות. תהליך הייצור של אפריל פינות אוכל משלב בין שני עולמות הייצור הקיימים: עבודת יד, באמצעותה ניתן ליצור מוצרים חזקים הכוללים חיבורים, הדבקות והברגות ומכונות חיתוך וכרסום, המעניקות לרהיט את הדיוק המושלם שהוא זקוק לו. התוצר המתקבל הוא מרשים, עמיד וחזק במיוחד. תוכלו להזמין פינת אוכל גם דרך מעצבי פנים המספקים לחנות פירוט מלא, תוכנית או הדמיה שישמשו לתהליך הייצור.

אפריל פינות אוכל: אלפי כיסאות בשיטת "שלם וקח"

חוץ מאולם המכירה והמפעל, מחסן החנות (700 מ"ר למקרה שתהיתם), הוא גן עדן שלם לכיסאות שאפשר להתאים לכל פינות אוכל אפשרית. הכיסאות איטלקיים בייבוא אישי, אך במחיר סיטונאי ואטרקטיבי. אם אתם רוצים להתחדש בכיסאות בלבד לפינת אוכל קיימת, אפריל פינות אוכל מציעה רכישה בשיטת "שלם וקח": תוכלו לבחור את הכיסאות הרצויים לכם באולם התצוגה ולהגיע עד לפתח מחסן המלאי עם הרכב, על מנת לקחת אותם באותו הרגע. אם הזמנתם פינת אוכל חדשה ובחרתם לה כיסאות תואמים, הם יגיעו אליכם יחד באותו משלוח.

כיבואנית כיסאות ואלמנטים שירכיבו בפועל את המראה הסופי של פינת האוכל המיוצרת כאן, מצטיינת אפריל פינות אוכל ביכולתה לשמור על קשרי ייבוא מעולים, במקביל לפעילותו השוטפת של מפעל גדול ומנוסה, שייצר אלפי פינות אוכל במשך 30 השנים האחרונות. "הרבה אנשים מגיעים אלינו אחרי שכבר ראו או רצו דברים ממקומות אחרים, אבל לא במידה או בצבע שמתאימים להם ואי אפשר ליצור אותם", מסביר קובי, מנכ"ל החברה. "כמו אדם ששום חליפה לא תתאים לו והוא צריך חייט, אנו יודעים להתאים את המוצר במדויק, מבלי להתפשר על הרצון השלם של הלקוח".

תרשו לעצמכם לחלום. ולהגשים.

פינות אוכל הן אופנה שלמה, שהפכה בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מתורת עיצוב המטבחים. לפינות האוכל, כמו לחללי הבית עצמם, יש מגוון זרמים וסגנונות המתפרסמים לקהל דרך ליינים, שמוכתבים על ידי חברות ומעצבים שונים. בעלי החברה מקפידים להתעדכן באופן שוטף ותדיר בנושא ומגיעים לכל תערוכה בינלאומית, על מנת להפגין עדכון ושליטה מלאים בתחום ובכל זמן נתון. הדבר יאפשר לפינת האוכל שאתם חולמים עליה להפגין יופי, גימור ועמידות מושלמים, לצד הפיכתה למקום המזמין והמלכד ביותר בבית.

אפריל פינות אוכל https://www.april-f.co.il/



עמוד זה נצפה: 617 פעמים