חיפוש באינדקס עסקים

הכי עדכני ומבוקש

פורסם מאת: בתאריך: 21 אפריל 2016

רשת אמפוריום מציגה: מותג האופנה והלייף סטייל GANT משיק קולקציית קיץ 2016

 
רשת אמפוריום ממשיכה להביא את הקולקציות הכי עדכניות ומבוקשות אל סניפיה. כעת, מותג האופנה והלייף סטייל הבינלאומי GANT משיק את קולקציית קיץ 2016 בחנויות הרשת.
 
אמפוריום גאנט מכופתרת צילום יחצ חול
 
מותג האופנה והלייף סטייל GANT הידוע בשל איכות החולצות שלו מציג את הקולקציה החדשה המתמקדת בצד האורבני והלא מתחכם המטשטשת את הגבולות בין חיי העסקים היומיומיים לבין שעות הפנאי ומספקת מענה לאורך כל היום.
 
ערכי המותג מבוססים על האותנטיות והחדשנות של מורשת האוניברסיטאות היוקרתיות בחוף המזרחי של ארצות הברית שראשיתו בניו הייבן, קונדיקט ארה"ב משנת 1949.
 
אמפוריום גאנט מכופתרת צילום יחצ חול
 
מאז המותג פיתח והוסיף טאצ’ אירופאי מתוחכם וכיום נהנה מנוכחות גלובלית בלמעלה מ-70 מדינות עם 750 חנויות ו-4000 נקודות קמעונאיות נבחרות.
 
קולקציית הגברים של GANT עשירה וטרדנית הכוללת את חולצת הפול והקלאסית אשר נחשבת לחולצה האידיאלית לימי הקיץ החמים. החולצה עשויה מתערובת משי שבבד החולצה ונותנת הרגשה נעימה, קלילה ויוקרתית.
 
אמפוריום גאנט מכופתרת צילום יחצ חול
 
קולקציית הנשים של GANT מורכבת מבדים קלילים ונעימים במגוון גזרות ודפוסים. בין הפריטים ניתן למצוא: שמלות באורך מידי צמודות ובגזרות לוס, חצאיות מיני
שמלות חוף מתנפנפות עם כתפיות דקות, עליוניות דקות בשילובי צבעים רכים. חולצות מכופתרות וחולצות הפולו המוכרות של GANT.
 
הפריטים של GANT  מאופיינים בשיטות טכנולוגיות וחדשניות התורמים לאורח החיים הקדחני של ימינו. מגוון החולצות מהקולקציה החדשה עשויות מבדי אריג המתאימים גם ליום יום וגם ללוק אלגנטי.
 
פלטת הצבעים הינה החל מלבן ושחור ועד צבעים נועזים יותר כגון גווני צהוב, אפרסק ורוד ועוד
 
אמפוריום גאנט מכופתרת צילום יחצ חול
ניתן להשיג בחנויות אמפוריום


עמוד זה נצפה: 459 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור