חיפוש באינדקס עסקים

הכינו את כפות הרגליים לחורף – אלי לב

פורסם מאת: בתאריך: 2 דצמבר 2011

כן, החורף מתקרב ואיתו המגפיים, כפות הרגליים החבויות בתוך גרביים עבים ונעליים סגורות… קחו לרגע לחשוב על הרגליים והכינו את כפות הרגליים לחורף המתקרב.
הקיץ מביא על כפות הרגליים שלנו בעיות כמו עור יבש, היסדקות של העקבים וכד’. החורף מביא עליהן בעיות אחרות" המגפיים הלוחצות שעלולות ליצור יבלות, הנעליים הסגורות והגרביים העבות הכולאות זיעה ולחות ועלולות לגרום לפטריות בכפות הרגליים ועוד.
רבים טועים וחושבים שפטרת ברגליים היא בעיה של קיץ. נכון שחשיפה של כפות הרגליים למקומות רטובים ולא ממש נקיים עלולה לגרום להיווצרות פטרת ברגליים, אבל גם נעליים סגורות אשר כפות הרגליים מזיעות בהן עלולות לגרום להתפרצות פטרת.
לכן, חשוב להקפיד דווקא בעונת החורף, לרחוץ את כפות הרגליים מדי יום במים פושרים וסבון ולאחר מכן לנגב היטב את כפות הרגליים. שלא יישארו לחות.
כדאי לפזר טאלק בתוך הנעליים, להשתמש בדאודורנט לכפות הרגליים במטרה לשמור על כפות רגליים יבשות ונקיות למרות שהן סגורות ימים שלמים בתוך נעליים וגרביים אטומות.

פטריות נוצרות על כפות רגליים לחות, בסביבה חמה וחשוכה, לכם נעלי החורף הן סביבה אידיאלית להתרבות הפטריות.
הנעליים שלכם חשובות מאוד לבריאות כפות הרגליים. נעלי אופנה לוחצות, בעלות עקב גבוה ומבנה שאינו טבעי לכף הרגל עלול ליצור מגוון עצום של בעיות כמו: יבלות, פצעים מקומיים, כאבי רגליים, כאבי גב, נקעים ואיבוד שווי משקל ועוד…
נעליים סגורות עלולות גם לעודד צמיחה של ציפורן חודרנית. לכן יש להקפיד על גזירת הציפורניים בקו ישר.
להקפיד על מריחה יומיומית של קרם לחות לרגליים , בכל ערב לפני השינה כך שהקרם יוכל להיספג במהלך הלילה.
אמנם בקיץ כפות הרגליים שלנו חשופות לעיני כל, אבל גם בחורף יש להקפיד על טיפול פדיקור מקצועי תקופתי לשמור על בריאות כפות הרגליים, על כפות רגליים נעימות למגע ומטופחות.

ככה תוכלו במהלך החורף לחלוץ נעליים ללא היסוס וכשהקיץ חזור תוכלו לחשוף את כפות הרגליים שלכם מיידית ללא מבוכה מיותרת.
במיוחד אם אתם סובלים פטרת ציפורניים ו ציפורן חודרנית או יבלות חשוב להגיע לטיפול פדיקור רפואי מקצועי אחת לחודש לערך. פדיקוריסט מומחה יכול לפטור אתכם מהבעיות הנפוצות והמציקות האלה.

אלי לב ממדיקל לב, הוא אחד הפדיקוריסטים המובילים בארץ. בסניפים של מדיקל לב במרכז הארץ ובצפון הוא מציע טיפולי פדיקור רפואי לכפות הרגליים ברמה הגבוהה ביותר והמיומנות הנובעת מעשרות שנות ניסיון מקצועי.
התקשרו לקבוע פגישה וטיפול עוד היום, לפני שהבעיות בכפות הרגליים שלכם מחמירות  –  

הכינו את כפות הרגליים לחורף - אלי לב   הכינו את כפות הרגליים לחורף - אלי לב

הכינו את כפות הרגליים לחורף - אלי לב

לפרטים נוספים 
סניף תל אביב – כתובת :  רח’ פינסקר 62  טלפון : 03-5250117
סניף נהריה  –כתובת :  רח’ לוחמי הגיטאות 35  טלפון : 04-9928286

 



עמוד זה נצפה: 448 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור