חיפוש באינדקס עסקים

הכוכבים של גלי נפגשו על הסט

פורסם מאת: barosh בתאריך: 19 ספטמבר 2012

גל פרידמן, גלי עטרי, גלית לוי וגל לב בצילומי קמפיין גלי. צילום: ערן לםבסופ"ש האחרון, רגע לפני החג, נפגשו הזמרת גלי עטרי, המעצבת גלית לוי, השייט האולימפי גל פרידמן והשחקן גל לב על סט הצילומים לקמפיין רשת ההנעלה גלי לחורף 2013.

המשותף לכל הכוכבים: כולם אייקונים אהובים מתחומים שונים: המוזיקה, העיצוב, האופנה, המשחק והספורט, המסמלים את הישראליות השורשית והטובה, כל אחד בדרכו, וגם עונים לשם גלי – "הגלי של גלי" .

הכוכבים, ששונים זה מזה בגיל ובתחומי העניין, מתאימים לאופי ולסגנון השונה של המותגים הרבים שמחזיקה רשת גלי. על הסט התחברו כולם בדרך מופלאה ונהנו יחד כאילו היו קבוצת חברים משכבר הימים והצילומים זרמו ונמשכו עד שעות הלילה.

גלי עטרי שהגיע לסט הצילומים, כשהיא נראית רעננה ומטופחת סיפרה לגלית לוי כי היא עושה לעצמה את הפן בכל יום וגם לצילומים הגיעה עם שיער מסודר מהבית והוסיפה שלדעתה הכי יפה לה ללא איפור אבל על סט הצילומים היא יכולה להשתעשע וליהנות מאיפור וגם ריסים, ששמו לה בפעם הראשונה בחיים ושאר פינוקים.

עטרי סיפרה גם כי מאז שבתה לי הייתה תינוקת ועד היום היא קונה לה בכל עונה מספר זוגות של נעלי גלי! וכי בעוד שבועיים היא נוסעת עם בן זוגה ובתה לחופשה בטוסקנה וכבר בחרו איזה נעלי גלי לקחת איתם לטיול….

גלית לוי סיפרה כי היא חזרה משבועיים בניו יורק , שם השיקה את קולקציית 2013 של שמלות הכלה בעיצובה, ישר לסט הצילומים של גלי וכי היא נהנית להיות בכובע של דוגמנית שמצטלמת בלי הצורך להלביש, לסדר את בובות התצוגה ולהיות בקונטרול מלא , כמו בתצוגות שלה. 

גל לב, שהצטרף לשיחה, סיפר כי הוא הגיע היישר מהופעה של הרכב מוזיקלי, שהוא חבר בו:  "סודהביט", אחרי שישן רק 4 שעות בלילה , גל , הצעיר בחבורה , הראה מקצוענות והיה ערני לגמרי ואפילו הספיק לתת גיחה בזמן ארוחת הצהריים כדי להוציא את הכלב …

ואילו גל פרידמן, סיפר כי בימים אלו סיים לאמן את נמרוד משיח לאולימפיאדה וכעת הוא שוקל האם להישאר מאמן בתחום הספורט או לפנות לתחומים אחרים ורמז כי קיבל מספר הצעות , אחת מהן שקרצה לו היא בתחום האנרגיה הירוקה והסביר כי טבע ושמירה על איכות הסביבה הם ערכים שמאוד חשובים לו ובעשור האחרון הוא טבעוני וצמחוני. 

 

גלי עטרי וגלית לוי בצילומי קמפיין גלי. צילום: ערן לם

גלי עטרי וגל פרידמן בצילומי קמפיין גלי. צילום: ערן לם

גלי עטרי במייקינגאוף לצילומי קמפיין גלי. צילום: ערן לם
גל פרידמן, גלי עטרי, גלית לוי וגל לב בצילומי קמפיין גלי. צילום: ערן לם

 



עמוד זה נצפה: 419 פעמים

פפארצי

אני מאשר/ת קבלת דיוור