חיפוש באינדקס עסקים

איילת זורר ממשיכה לכבוש

פורסם מאת: barosh בתאריך: 4 ספטמבר 2012

איילת זורר פרזנטורית גולברי. צילום: שי ווליץ הכוכבת הישראלית, הכי מצליחה בחו"ל, איילת זורר, הפרזנטורית של רשת האופנה גולברי, אשר קיבלה בימים אלה תפקיד ראשי בסדרת הדרמה טאצ’, של רשת פוקס, לצידו של השחקן קיפר סאתרלנד, הגיעה לישראל, ל 5 ימים בלבד, לרגל תצוגת האופנה של רשת גולברי, המשיקה באופן מסורתי את קולקציית החורף, באמפיתיאטרון בקיסריה.

זורר הגיעה אמש (שני) בצהריים, לקיסריה, לחזרה גנרלית על המסלול הענק, שלצידה 40 דוגמניות נוספות. הכוכבת והדוגמניות נאלצה ללבוש פריטי לבוש מקולקציית החורף, כמו: קרדיגנים, ג’קטים, וצעיפים, באחד הימים החמים של השנה.

בשעה 20.30 נפתח מתחם ה VIP אליו הוזמנו סלבס ומובילי דעת קהל. בשעה 21.30 החלה התצוגה בפני  4,000 איש. זורר נעלה את התצוגה שבסופה נערך מופע מרהיב של הפרויקט של עידן רייכל. זורר סיפרה כי הגיעה לישראל לפסק זמן קצר, בין מספר ימים בלבד ואת החגים תבלה באל איי יחד עם בעלה גלעד והבן ליעד, אך הביקור הבא יהיה ארוך יחד עם כל המשפחה.

הגיעו לצפות ממתחם ה- :V.I.P אלי פיניש, אורי גוטליב, זוהר ליבה, טלי שרון, יובל סגל שחגג יום הולדת, רוסלנה רודינה ללא הצמוד אייל גולן, הזוג שעוד דקה בחופה: דפנה שחר ויובל צלנר, אסי ישראלוף ואשתו אפרת, אתי דודאי שהגיע עם צמוד, השחקנית מירה עוואד, השורדות: אירית רחמים ויוליה פלוטקין שטסה מייד לחופשה ביוון עם הצמוד, האישה שתחייה: ליהיא לפיד, מיכל שפירא ויואב שוורד, ליהי גרינר עם הבעל יוסי, המעושרת: לאה שנירר, דנה גרוצקי, מורן אייזנשטיין, שרי שימחוב, שונית פרג’י, אקי אבני ובת הזוג רותי אסרסאי, קרן שחם, מירית וקנין, אווה לימסוב בת הזוג של סקאזי ועוד…

עידן רייכל ואיילת זורר. צילום: רונן טופלברג

יוליה פלוטקין ורוסלנה רודינה. צילום: שי ווליץ

אורי גוטליב, רותי אסרסאי ואקי אבני. צילום: שי ווליץ

יובל סגל ואשתו. צילום: רונן טופלברג

אסי ישראלוף ואשתו אפרת. צילום:  שי ווליץ

זוהר ליבה ואשתו. צילום: רונן טופלברג

תצוגת האופנה של גולברי בקיסריה. צילום: לם וליץ סטודיו

תצוגת האופנה של גולברי בקיסריה. צילום: לם וליץ סטודיו
תצוגת האופנה של גולברי בקיסריה. צילום: לם וליץ סטודיו



עמוד זה נצפה: 472 פעמים

פפארצי

אני מאשר/ת קבלת דיוור