חיפוש באינדקס עסקים

היכן הולך לככב זוהר ליבה לצד רותם סלע?

פורסם מאת: barosh בתאריך: 23 פברואר 2014

השחקן והדוגמן זוהר ליבה נבחר כפרזנטור הגברי הראשון של רשת נעלי SCOOP (סקופ). במסגרת החוזה שנחתם סוכם כי עבור תפקידו יקבל ליבה 60,000 ש"ח ,  לעונת הקיץ.
בתמונה זוהר ליבה
רשת נעלי סקופ, המתמחה בנעלי אופנה לנשים, נכנסת לראשונה לקטגוריית נעלי הגברים ותשיק הקיץ ליין רחב של נעלי אופנת גברים, בחנויות מובילות של הרשת. ליבה יהיה הפרזנטור הגברי הראשון של הרשת וייכב לצד הפרזנטורית של המותג, רותם סלע.
הקמפיין עם זוהר ליבה יעלה במהלך חודש מרץ הקרוב, עם השקת קולקציית אביב קיץ 2014. הקמפיין יכלול תשדירי טלוויזיה, שלטי חוצות, קטלוג, מודעות במגזינים, קמפיין אינטרנט ופרסום בנקודות המכירה.

לדברי רוני אינסאנז, מבעלי רשת SCOOP : "אנו שמחים לצרף את זוהר ליבה למשפחת SCOOP. ליבה נחשב כשחקן וותיק, מוערך ומוכשר לצד מראה אופנתי ועכשווי. לאחר שנה עסקית מוצלחת בנעלי הנשים החלטנו להיכנס לתחום נעלי הגברים וזוהר ליבה מתאים עם  ערכי המותג: הוא מוכשר, כובש, מקרין איכות וסטייל וכמובן נראה מצוין.

לדבריו: "אנו בטוחים שהחיבור עם רותם סלע יורגש היטב בקמפיינים בהם השניים יככבו יחדיו ויחזק את הדגשים של רשת SCOOP: עיצוב, מובילות אופנתית ובולטות בנוף ההנעלה בישראל.

זוהר ליבה אחד השחקנים המצליחים בישראל יככב בשנה הקרובה בתפקידים הראשיים על מסכי כל הערוצים הגדולים במקביל, וזאת במסגרת הסדרות "עממיות" (ערוץ 2 –רשת),  ו- "ניו יורק" העונה השלישית (YES). מעבר להיותו שחקן עסוק במיוחד, ליבה הוא גם אב ונשוי לקואצ’רית והשחקנית אורית שר, לשניים שני בנים ובת שלישית בדרך.

בתמונה זוהר ליבה

בתמונה זוהר ליבה

 



עמוד זה נצפה: 560 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור