חיפוש באינדקס עסקים

היכונו למניקור סוכר sugar baby

פורסם מאת: בתאריך: 20 אוקטובר 2013

הטרנדים "הלוהטים" בגזרת הלק הם טקסטורות שונות של מרקמים שונים ומגוונים. הציפורניים לא נשארות חלקות!  כך כבר פגשנו בעבר טקסטורות מיוחדות של  חול, לק במראה סדוק, דמוי קרוקו, קוויאר ואפילו כזה במרקם פרוותי, עכשיו הגיע תורן של ציפורניים מתוקות במיוחד בטרנד חדש שזכה לשם "מניקור סוכר".

מותג הלקים הפופלארי CHIC משיק מהדורה מוגבלת של קולקציית לקים, המאגדת 12 גוונים בטקסטורה מיוחדת דמוית גרגירי סוכר בליין המשווק תחת השם sugar baby.

בטכנולוגיה חדשנית ובאמצעות רכיב ייחודי מתרחש תהליך קריסטליזצייה היוצר גבישים עדינים מאד על שטח פני הציפורן במרקם של גרגירי סוכר גרוסים דק במיוחד. האפקט הסופי המתקבל הוא טקסטורה מחוספסת וגבישית בלתי אחידה ועדינה, המזכירה סוכר.

סדרת sugar baby, כוללת תריסר צבעים מרהיבים, מתוכם 7 גוונים של כחול, צהוב, אדום, סגול, כסוף, ירוק ושחור במרקם מנצנץ, המעצים את האפקט, לצד 5 גוונים נוספים במרקם מאט המזכירים ממתקי סוכר צבעוניים: ורוד-מסטיק, כתום-תפוז מסוכר, ורוד-סוכריות דרז’ה, ירוק-מנטה מסוכרת וכחול מרמלדה.

את הלק יש למרוח ישירות על הציפורן ללא לק בסיס. לאחר ייבוש מוחלט יש למרוח  שכבה נוספת ולהמתין כ-10 דקות לייבוש מלא. אין להשתמש במייבשי לק או טופ-קוטים למיניהם, אלה יפגעו בתהליך ההתגבשות ובאפקט הסופי של הלק.
 היכונו למניקור סוכר sugar baby
צלם:לירון ליבה

 



עמוד זה נצפה: 368 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור