חיפוש באינדקס עסקים

הייר קולג’ בברצלונה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 28 מאי 2008

יצרנית צבעי ומוצרי השיער המובילים באירופה, חברת HIPERTIN הספרדית החוגגת השנה 65 שנים להיווסדה, ארחה בתאריך 25.5.2008 כאלפיים מעצבי שיער מרחבי העולם במרכז הירידים הגדול בברצלונה.
האירוע שנחשב ליוקרתי במיוחד, נערך לרגל השקת הקטלוג החדש של החברה לסידרת הצבעים  המתקדמת  UTOPIK.
 
החברה הציגה את צבעי השיער החדשים על 20 דוגמניות שיער/מסלול באירוע שנמשך כ – 3 שעות.
 
להכנת האירוע והביצוע בפועל על הבמה נבחרו זאת הפעם השלישית השנה מעצבי השיער הישראלים – חברי הייר קולג’- מיטש סולימנוב, ראובן טפר ויגאל גוט.
 הצלחתם של מנהלי בית הספר הייר קולג’ במסגרת מופעים והדרכות בחו"ל היא זו שגרמה להמשך פעילותם וביקוש רב בין מעצבי שיער רבים בחול.
יש לציין שעבודתם ושיטתם המיוחדת וייחודית של יגאל, ראובן ומיטש עוררה התעניינות מקצועית.

הייר קולג’ בברצלונה

 מעצבי השיער הנ"ל הינם ספרי הבית של י.ל. קוסמטיקס בע"מ, יבואנית חברת HIPERTIN בישראל ועובדים איתה מזה זמן רב.

הסנסציה בבחירת מעצבי שיער ישראלים לאירוע בינלאומי בסדר גודל שכזה לייצג חברה אירופאית באירוע של החברה בפני מעצבי שיער מכל העולם, מהווה גאווה וכבוד לכל ענף השיער בישראל והיא נשענת על מופעים קודמים ו/או עבודות של מעצבי שיער הישראלים אשר נבחרו
בקפידה ע"י היבואן הישראלי ולאור הכרה ביכולתם ע"י החברה הספרדית.

חשוב לציין כי מעצבי השיער הישראלים מהייר קולג’ קיבלו את האחריות גם על הכנת האירוע וגם על הבצוע בפועל, וכל האקטים הדרמתיים והמקצועיים שבוצעו באירוע הינם פרי יצירתם תוך שיתוף פעולה בניהם והכנה מאומצת שהחלה שבועות לפני המופע.

על ההזמנה המעוצבת לאירוע שנשלחה לכל המוזמנים מופיעים תמונותיהם של שלושת מעצבי השיער הישראלים בלבד.

אין ספק, כי האירוע הינו פריצת דרך להכרה הבינלאומית במעצבי השיער הישראלים  ובאיכות עבודתם ומקצועיותם בתחום השיער, והוא יסלול את הדרך למעצבי שיער ישראלים נוספים בעתיד.



עמוד זה נצפה: 608 פעמים