חיפוש באינדקס עסקים

הטרנדים המובילים מעולם האופנה

פורסם מאת: בתאריך: 26 אוקטובר 2016

מריחים את הגשם 

קולקציית נשים סתיו חורף 2016-17 
רשת "תמנון"
 
פרחים קטנים באווירה חורפית, גוונים כחולים עמוקים לצד קאמל מדברי ושלל טקסטורות ודוגמאות – כולם מקבלים חיים בקולקציית הסתיו החדשה של רשת האופנה ’תמנון’, שמזכירה לנו שהקיץ החם והדביק תכף נגמר, ובמקומו תגיע רוח קרירה ומרעננת של סתיו. 
 
רשת האופנה ’תמנון’ השיקה את הקולקציה החדשה לסתיו-חורף שפריטים ראשונים ממנה כבר אפשר למצוא בחנויות, בטווח מידות רחב (XS-XXL) ועם תג מחיר הוגן ומשתלם (19.90-129.90 ₪).
 
בקולקציה החדשה, מעצבי הבית של תמנון נותנים דגש לכל הטרנדים המובילים מעולם האופנה, ולא שוכחים לעשות התאמה לרחוב הישראלי תוך הוספת טאצ’ מיוחד ופרשנות אישית. 
 
תמנון סתיו חורף  שמלה 99.90 שח 2016-17 צילום איתן טל
 
הקולקציה מורכבת מכמה תתי-קולקציות השואבות השראה מעולמות שונים אך משלימים, ומאגדות מגוון פריטים קלאסיים לצד גזרות מודרניות בצבעוניות חורפית, תוך שימוש באלמנטים שמושכים את העין כמו הדפסים, שרוכים, תחרות, ופרנזים. 
 
להלן סקירה של הקולקציות המובילות של רשת ’תמנון’:
 
בוהו שיק – הבוהו שיק של העונה מעניק מראה נשי ולא מתאמץ, ומתחדש באלמנטים שתופסים את העין ומוסיפים עניין.
הגזרות בקולקציה מחמיאות לנשים בכל המידות, עושות שימוש בבדים רכים ונעימים וכוללות שמלות מקסי מודפסות וקלילות, חולצות חושפות כתפיים, גלביות רקומות, שילובי תחרות, עיטורי פרנזים ייחודיים וחיתוכים א-סימטריים. הצבעוניות נעה בין גוונים כהים של כחול, גווני כתום-אדום וגוון זית, שמוסיפים חיים למונוטוניות החורפית.
 
דנים – תוהים כמה עוד אפשר לחדש עם בד הדנים האלמותי שלא יוצא מהאופנה?
קולקציית הדנים של תמנון מצליחה להפתיע ולחדש גם החורף.
חיתוכים וקרעים, הדפסים, רקמות ושרוכים – הם רק חלק מהאלמנטים שבאים לידי ביטוי בקולקציית הדנים.
הדגש בעונה הזו הוא על פריטים שמתאימים לחורף כמו מכנסי ג’ינס משופשפים 7/8 שלא יירטבו בשלוליות, ז’קטים קלילים ומדליקים שמשתלבים מעולה בין השכבות, ושמלות מכופתרות עם שרוולים ארוכים שייראו נהדר גם עם טייץ מחמם בימים הקרים. 
 
תמנון סתיו חורף 2016-17 צילום איתן טל
 
D.I.Y. – קולקציה שכולה משחקים ויצירה של שילובים בין בדים, דוגמאות וטקסטורות.
ההשראה לקולקציה מגיעה מעולם ה-DIY ובשל כך היא שופעת אלמנטים של עבודות יד, רקמות וקרושה, בצבעוניות עדינה של ורוד, לבן וירוק אמרלד. כל אלו באים משתלבים בגזרות נינוחות וקלילות, במגוון גזרות- החל מחולצת פפיון בקווים ישרים ונקיים, דרך שמלות עם סיומת פפלום, חולצות שרוולים מתרחבים, ועד חצאיות טול בהשראת עולם הבלט שיהיו פופולריות במיוחד בחורף הקרוב. 
 
חיבורים – קולקציה השואבת השראות מכל העולם ומציעה דוגמאות אתניות, בהדפסי טקסטורות וקישוטים גיאומטריים.
הצבעוניות חורפית וכוללת גוונים כחולים לצד צבעי אדמה וחמרה, עם נגיעות של גווני בורדו ושמנת שמוסיפים גוון רענן לחורף הקודר.
בין הפריטים בקולקציה ניתן למצוא חולצות עם מפתחי צווארונים מעוטרים ושרוולי 3/4, טוניקות עם שסע עמוק, חולצות אובר-סייז רחבות בהדפסי דוגמאות צבעוניים ופריטים עם תפרים בולטים שעושים המון כבוד לפרטים הקטנים. 
 
תמנון סתיו חורף  שמלת גינס 89.90 שח 2016-17 צילום איתן טל
 
אורבני – הקולקציה האורבנית של ’תמנון’ מושפעת ישירות מהנוף העירוני.
החל מהשימוש בצבעים מונוטוניים כמו שחור-אפור-לבן, דרך סדרת טקסטים מדליקים וחתרניים, ועד הגזרות הישרות והשימוש בפסים ומשבצות לאורך ולרוחב החולצות והשמלות.
הקולקציה מתאימה במיוחד לצעירים, ומאפשרת להרכיב לוק מתוחכם ולא מתאמץ באמצעות פריטים בסיסיים שצריך בכל ארון.
 
רוח המדבר – הקולקציה שמבשרת על שובו של ה(דמוי) זמש, ועושה לו המון כבוד במבחר פריטים כמו וסטים, עליוניות, מכנסיים וחצאיות, המשלבים בתוכם אלמנטים של פרנזים, (דמוי) פרווה, שרוכים וקשרים שמגיעים בגוונים מדבריים כמו קאמל, חמרה ואדמה עם נגיעות עדינות של ירוק. להשלמת הלוק, הקולקציה מציעה גלביות אתניות, שמלות מקסי אווריריות, שכמיות סריג מחממות עם דוגמאות אוריינטליות, וסריגים בהירים.
 
טווח מחירים: 19.90-129.90 ₪
מידות: XS-XXL
 
את הקולקציה ניתן למצוא בכל סניפי הרשת.


עמוד זה נצפה: 477 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור