חיפוש באינדקס עסקים

החלקת שיער יפנית – כמה עובדות על החלקה יפנית

פורסם מאת: barosh בתאריך: 10 יוני 2011

החלקת שיער יפנית - כמה עובדות על החלקה יפנית - רובי סגלכשאת מסתכלת במודעות של מעצבי שיער, באתרי אינטרנט או מקבלת עוד עלון פרסומי לתיבת הדואר שלך, מתקבל הרושם שהמפרסם הוא ה-מומחה להחלקת שיער באזור שלך.
כולם אומרים שהם מומחים בטיפולי החלקת שיער יפנית. כולם מציעים מבצעים והנחות על החלקה יפנית, או החלקת שיער בטכניקה אחרת. מבלבל. הנה כמה עובדות שחשוב לדעת על החלקה יפנית:
האם כל ספר המצהיר שהוא מומחה להחלקה יפנית הוא באמת כזה? לצערי, התשובה היא – לא. במיוחד אם המבצע שמעצב השיער מציע ממש אטרקטיבי, יש סיבה לחשוש.
באופן כללי, מעצב שיער ששומר על רמת מקצועיות גבוהה יקפיד להתמקצע ולהתמחות גם בהחלקות שיער. מעצב שיער כזה לא יציע ללקוחותיו החלקת שיער יפנית לפני שהוא בטוח במאת האחוזים שהוא יודע כיצד להתמודד עם הטכניקה, שהוא יודע כיצד לבצע החלקת שיער יפנית מוצלחת גם במקרים של שיער יוצא דופן, שהוא יכול להבטיח ללקוחותיו שיער חלק ובריא ללא טעויות ותקלות.
מעצב שיער כזה מקפיד להשתמש בחומרים המורשים לביצוע החלקות השיער (הנחשבים גם לטובים ביותר וגם מחירם יקר בהתאם), מקפיד על מינון נכון של התערבות המשמשת להחלקת השיער ולא מחפש קיצורי דרך שיוזילו את הטיפול וישאירו עוד כמה שקלים בכיס שלו. מצד שני, מעצבי שיער המציעים החלקה יפנית במחיר ממש זול מעוררים אצלי ספק.
האם החומרים בהם מבוצעת ההחלקה הם מקוריים? אולי הם שמים חומר החלקה זול במקום החומרים המקוריים והיקרים יותר? החלקה יפנית, למרות שכולם מספרים כמה היא פשוטה וקלה, אינה תהליך פשוט. זהו טיפול החודר עמוק לתוך מבנה השערה ועורך בו שינוי יסודי – אין להקל בכך ראש.
החלקה יפנית זולה עלולה להפוך להיות יקרה ביותר. החומרים הזולים עלולים לייבש את השיער, לשרוף אותו ולהשאיר אותך עם תחושת אכזבה עמוקה ושיער הרוס. אז איך תדעי שאת עושה החלקה אצל מעצב שיער מקצועי מיומן ומוסמך? קבלי המלצות. מעצב שיער המתמחה בהחלקת שיער יפנית יאבחן תחילה את שיערך, יסביר על התהליך ולא בכל מקרה ימליץ לבצע את הטיפול.

החלקת שיער יפנית – כמה עובדות על החלקה יפנית.



עמוד זה נצפה: 570 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור