חיפוש באינדקס עסקים

החלקת שיער ברעננה – יאיר פרץ

פורסם מאת: barosh בתאריך: 13 ינואר 2011

החלקת שיער היא טיפול המיועד להפיכת שיער גלי או מתולתל לשיער חלקהחלקת שיער ברעננה - יאיר פרץ. תהליך החלקת השיער הוא כזה שלא רק מיישר את מבנה השיער אלא גם מזין ומעניק לו מראה מבריק, מלא חיים ומגע משיי. לאור העובדות האלה אין פלא שהחלקות השיער הפכו להיות כל כך פופולאריות. נשים רבות מבקשות ליהנות משיער חלק שלא צריך להתמודד ולהחליק אותו באמצעות פן, שיער מבריק ומרשים.

השאלה היא רק איפה לעשות את ההחלקה. איך בוחרים את מעצב השיער שיעשה את העבודה הכי טוב שאפשר? די קשה לענות על השאלה כיוון שכל מעצב שיער מספר על עצמו שהוא מקצועי בעניין החלקות השיער, בעל ניסיון רב ויכולת להוציא אותך עם שיער חלק ומדהים מאין כמוהו. אבל אז, אפשר לשמוע פה ושם סיפורים מפחידים על נשים שעברו החלקות שיער והתוצאות היו שיער הרוס, שנשבר ונשר.
לכן חשוב לבקש ממעצב השיער שאת שוקלת לעבור אצלו את ההחלקה חוות דעת ומספרי טלפון של לקוחות החליקו את שיערן אצלו. למספרי טלפון אלה חשוב להתקשר, בלי שום בושה, לומר שקיבלת את מספר הטלפון ממעצב השיער ולשאול שאלות. מתי עברת את ההחלקה? איזה סוג החלקה עברת? איך היה השיער שלך לפני החלקת השיער? איך היה הטיפול עצמו? איך את מטפלת בשיער מאז ההחלקה? וכמובן – איך את מרוצה מהתוצאה!

על מנת למצוא מעצב שיער שיעשה עבורך החלקת שיער טובה, לא צריך לנסוע רחוק. אפשר למצוא מעצב שיער מקצועי ומיומן גם בסביבת מגורייך. למעוניינות לעבור החלקת שיער בשרון, למשל, מומלץ לבקר ולהתייעץ עם יאיר פרץ, מומחה להחלקות שיער ברעננה.



עמוד זה נצפה: 534 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור