חיפוש באינדקס עסקים

החלקה יפנית בהריון – הסבר

פורסם מאת: barosh בתאריך: 11 נובמבר 2010

 

החלקה יפנית בהריון? יגאל ויצמן מומחה להחלקות יפניות מסבירנשים רבות דואגות בנוגע לטיפולים מתקדמים לשיער בתקופת ההריון. אני נתקל בשאלות רבות בנושא זה ובמיוחד בשאלה אם מותר ואפשר לעשות החלקה יפנית או חידוש להחלקה יפנית בתקופת ההריון.

נשים ולקוחות יקרות. התשובה היא: מותר ואפשר. החלקה יפנית פועלת רק על השיער, על מבנה השערה. חומרי ההחלקה הפעילים אינם חודרים אל מחזור הדם ולא יגיעו אל העובר או אל איברים אחרים בגופך. להיפך, השינויים ההורמונאליים בתקופת ההריון עלולים לפגוע במראה שיערך וההחלקה היפנית תחזיר לשיער את החיות והמראה הבריא.

לעבור החלקת שיער יפנית בידי מומחה היא הדרך הנכונה להחלקת שיער בכל מקרה ובמיוחד בתקופת ההריון. מעצב שיער מיומן בתחום החלקות השיער יחזיר לשיער את הברק, הגמישות והמראה הבריא כשהטיפול מותאם ספציפית למצב שיערך, כך שלא תיתכן פגיעה בשיער וודאי שלא במערכות פנימיות של הגוף.

היתרון בהחלקה יפנית בהריון הוא שהטיפול משחרר אותך מן הצורך לדאוג לעיצוב השיער בתקופה רגישה זו. השיער ישמור על צורה חלקה ומבריקה גם ללא פנים וביקורים במספרה.

אני חייב להדגיש שמדובר כאן רק בהחלקה היפנית כדרך בטוחה לעבור החלקה שיער בתקופת ההריון. שיטות החלקה אחרות עלולות להדיף אדים מזיקים ולכן אינן מומלצות בתקופת ההריון. אם את עדיין לא רגועה ולא בטוחה שאת יכולה לעבור החלקת שיער יפנית בתקופת ההריון – את מוזמנת לפגישת יעוץ ולשיחה אישית מקצועית ולקבל תשובה על כל שאלה המטרידה אותך בנושא.

החלקה יפנית בהריון? יגאל ויצמן מומחה להחלקות יפניות מסביר.



עמוד זה נצפה: 482 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור