חיפוש באינדקס עסקים

הדמיית שיער לכיסוי התקרחות גברית – עדי שנדל

פורסם מאת: בתאריך: 18 יוני 2012

הדמיית שיער לכיסוי התקרחות גברית – עדי שנדלהטרנד הלוהט של הדמיית שיער לכיסוי התקרחות גברית מביא גברים רבים למספרות ומכוני יופי במטרה לבצע טיפול המדמה שיער קצוץ קצר במקומות בהם התפשטה קרחת על הראש, במפרצים, בקו השיער הנסוג. בכל מקום שיש צורך להחזיר עטרה ליושנה. כמו כל דבר, לצד הנקודה החיובית ישנן תמיד סיבות לדאגה.

הדמיית זקיקי שיער הוא טיפול המבוצע בעומק העור, פיגמנטים מוחדרים אל מתחת לפני העור ומעוצבים להיראות כמו שיער קצרצר הצומח על פני הקרקפת.

צריך לקחת בחשבון כי אנשי מקצוע מסוימים עלולים להשתמש בפיגמנטים באיכות נמוכה, כאלה שלא יחזיקו מעמד בצורה יציבה מתחת לפני העור, כאלה העלולים להחליף גוון עם השנים ובמקום להעניק לגבר מראה ראש מלא שיער שנראה טבעי ומחמיא, הוא עלול להסתובב עם ראש מלא שיער בגוון לא טבעי ולא אחיד.

זו הסיבה שבגללה חייבים לבחור את איש או אשת המקצוע שיבצעו את העבודה, לבחור בטוב ביותר במקום הזול ביותר, לקבל המלצות וחוות דעת ממי שכבר עבר את הטיפול – ורק אז להחליט להפקיד את הקרקפת שלך ולהיכנס לטיפול.

עדי שנדל אומן הדמיית שיער המדריך אנשי מקצוע בנושא מסביר לנו את נקודת המבט שלו: "זה טיפול קבוע שהתוצאות שלו נשארות על הראש לכמה שנים. לכן העבודה עצמה חייבת להתבצע בדיוק מרבי והחומרים בהם משתמשים חייבים להיות באיכות הכי גבוהה שיש.

אין פה מקום לקיצורי דרך, אין פה מקום לחסכון בעלויות. יש פה טיפול מקסים שבאמת יכול לשפר את הביטחון העצמי של כל גבר מתקרח, שהתוצאה באמת נראית נפלא אבל הכל במידה שמי שעשה את העבודה לקח את העניין ברצינות ומתייחס לצרכים של הלקוח ולא רק לכיס של עצמו".

יכול להיות בעוד כמה שנים שנתחיל לראות גברים שעברו הדמיית שיער חובבנית עם ראשים בעלי מראה שיער משונה, אם לא נקפיד על איכות העבודה והחומרים עכשיו. אני בטוח לא לוקח סיכונים על הראש של הלקוחות שלי" – מסכם עדי בנחישות.

אז אם אתה חושב לעבור טיפול הדמיית שיער, תוכל לבחור לעבור את הטיפול בידי המומחה של עדי שנדל או לפחות לברר אם מי שעומד לבצע עבורך את הטיפול הוא בוגר קורס הדמיית שיער של עדי שנדל.

מעוניינים לעבור טיפול הדמיית שיער או ללמוד את רזי הדמיית השיער?  
צרו קשר כעת:  052-8780022052-8780022

הדמיית שיער לכיסוי התקרחות גברית – עדי שנדל

הדמיית שיער לכיסוי התקרחות גברית – עדי שנדל
הדמיית שיער לכיסוי התקרחות גברית – עדי שנדל



עמוד זה נצפה: 422 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור