חיפוש באינדקס עסקים

הדמיית זקיקי שיער – מיקרו פיגמנטציה

פורסם מאת: בתאריך: 1 ינואר 2012

סובל ממפרצים בשיער? התקרחות במרכז הפדחת? אתה לא לבד ויש לנו פתרון עבורך. הפתרון שלך הוא מיקרו פיגמנטציה. התהליך הנקרא גם הדמיית זקיקי שיער אינו תהליך מסובך למטופל, ואינו כרוך באי נעימות מכל סוג והתוצאה – מרשימה במיוחד.

גברים רבים מגלחים את שיער ראשם על מנת להישאר עם מראה של זקיקי שיער על פני הקרקפת, במקומות בהם צומח השיער באופן טבעי. מראה הראש המגולח עם זקיקי שיער המעטרים אותו הפך להיות אופנתי ומעודכן. רק מה? במקומות בהם השיער אינו צומח – לא רואים זקיקי שיער, אלא קרחת בהירה.

לשם כך פותחה הטכניקה של הדמיית זקיקי שיער. טשטוש הקרחת, או המפרצים על ידי הדמיית זקיקי שיער היא פתרון פשוט ומעשי למראה צעיר ועדכני לכל גבר הסובל מדלילות שיער והתקרחות.

פעולת הדמיית זקיקי שיער, מיקרו פיגמנטציה, בניגוד להשתלות שיער אינה משאירה צלקות, אינה מכאיבה ואינה מסוכנת, רק שצריך להקפיד לעבור את הטיפול בידיים מקצועיות.

רימה המומחית לטיפולי הדמיית שיער בדניאל סנטר בחיפה מסבירה: "אחרי שאנחנו מתאימים את הפיגמנט המתאים ומוודאים שהמטופל אינו רגיש לאף אחד מהחומרים ואכן יכול לעבור את הטיפול בבטחה, אנו מחדירים מתחת לפני עור הקרקפת נקודות של פיגמנטים בצורה המדמה זקיקי שיער, מה שמעניק לו מיידית מראה של ראש מלא שיער – שגולח מסיבות אופנתיות. גם מקרוב אי אפשר לראות הבדל והתוצאה מדהימה".

דניאל סנטר בחיפה מתמחים בכל הקשור לתוספות שיער, הארכות שיער, החלקות שיער ואיפור קבוע מובילים בארץ בכל הקשור להדמיית זקיקי שיער במיקרו פיגמנטציה. רימה המפתחת הבלעדית של טכניקה לכיסוי אחיד של קרחות, מציגה תיק עבודות מרשים ומכתבי המלצה ותודה ממספר גדול של לקוחות מרוצים, מזמינה את המתעניינים לפגישה אישית בה ניתן לקבל הסבר מדוקדק של תהליך הטיפול, אבחון והתאמה של הפיגמנט הנכון ליצירת מראה טבעי של קרקפת מלאה במקום מראה שיער דליל.

הצעד הראשון הוא לקבוע פגישה עם רימה מדניאל סנטר בחיפה בטלפון: 04-8622269



עמוד זה נצפה: 496 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור