חיפוש באינדקס עסקים

הדבקת שיער – פתרון מעשי לשיער דליל

פורסם מאת: barosh בתאריך: 3 נובמבר 2010

 

שיטת הדבקת השיער פותחה במטרה לפתור בעיה של שיער דליל. יחד עם זה, כיום, משמשת הדבקת השיער כדרך מצוינת לא רק למילוי שיער דליל אלא גם להארכת שיער ותוספות שיער מכל הסוגים ולכל מטרה.

נשים הן המשתמשות העיקריות בהדבקת שיער למטרות יופי ואופנה, אם כדי ליהנות משיער ארוך יותר או כדי להתהדר בתסרוקת מורכבת המתאימה לשיער ארוך.
גברים לעומת זאת, משתמשים בהדבקת שיער בעיקר על מנת למלא שיער דליל.

שיער דליל, במיוחד אצל גברים, נופל צמוד לקרקפת ומגלה קרחות קטנות המבצבצות בין השערות. המראה הכללי רחוק מלהיות מראה שיער שופע ומלא ולכן גברים מחפשים פתרון שניתן להמשיך איתו את החיים כרגיל, מבלי שאיש יוכל להבחין בתוספות השיער.
הדבק עימו מבוצעת הדבקת השיער הוא תמיד דבק המיועד למטרה זו בעל תכונות היפו אלרגניות שאינו מגרה את הקרקפת ואינו מעורר בעיות רפואיות. קווצות קטנות ודקות של שיער מולחמות ומודבקות בצמוד לשורשי השיער הקיים כך שמראה השיער מתמלא.
היתרון הברור בהדבקת שיער הוא שבהתאמה מקצועית וביצוע מיומן אין כמעט אפשרות להבחין בתוספות השיער אפילו אם מעבירים ידיים בשיער.

גברים מעריכים יתרון זה במיוחד ולכן אנו רואים יותר ויותר גברים מכל הגילאים המוצאים פתרון לשיערם המתדלדל על ידי הדבקת שיער.
כמוכן שיש חשיבות מיוחדת לכך שהשיער שמדביקים יהיה בהתאמה מושלמת ככל האפשר לשיער הטבעי, בצבע ומרקם ולא פחות חשוב שההדבקה עצמה תיעשה על ידי מומחים.

לכן – אנו מזמינים את המעוניינים במילוי שיער דליל להגיע אל פסקינו – פתרונות שיער להתייעצות ללא התחייבות.

הדבקת שיער – פתרון מעשי לשיער דליל
הדבקת שיער – פתרון מעשי לשיער דליל



עמוד זה נצפה: 435 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור